topbella

♫jiwa.blOGGer♪

28 November 2010

kEsUKaraN YanG teRnYaTa!!


ciKviOLET,,
mmm…hari nie saya mungkin tak angKat awak call buat kali pertama sebab saya tak dengar…and the second bila awak call..saya ltak!!
Saya tak mahu bohong tapi saya nak awak tahu yang saya tipu yang MR’X tu kacau saya maser tu..
(saya nak cover ngan reason tu)sorry banyak2..sebab…sebab..(secret)
Saya just nak miNtak maaf sebab saya tipu..so saya kata lah yang MR’X tu kacau saya..
Saya tahu yang dia dah memang kacau saya…tapi sayA tak kata yang dia nak kat sayer..
Saya nak gtaw yang dia mmg suka kacau saya..saya tak kater yang dia nak kat saya ker tak sebab tu semua hal dia la..so anythings..i don’t any idea..and what’s matter with that person saya tak TAHU!!!suka hati dia la..dia nak wat aper lepas nie..
Nie nak story skit..
Kalau dah memang diri tu berkenan..jagan berselindung dibalik mr.black bleh dak??
bosan la aku tgk kau CALL or MESSAGE …tapi message aku boley tahan agie..tapi maser call..eesshh!!!AKU TAK suke!!!
KAU nak tau naper??sebab aku tau kau PERENDAHKAN akue..
Aku BENCI!!!aku benci!!! And AKU BENCI!!!
Ok..fine..kalaulah..kalaulah kau nie macam dulu..aku terima..kalau nak bergurau..aku bleh terima..but..all the things..DAH LAPUK DEK HUJAN DEQ..
Aku tak tahu nak DESCRIBE BENDER APA LAGI DENGAN KO!!!
Bukan aku nak kutuk..tapi please LAA…STOP!!!
Eesshhh!!(JAHAT JUGAK AKU NIE)
Aku tak kisah apa KO nak kata kat aku aku..TAK KESAH…
Tolonglaa..BERAMBUSLAH !!
GerAMMMM!!!!!sangat2….
Tu perkara pertama..hari tu kau persoalkan aku nie matured or nOt …
Nie perkara kedua..kau nak persoalkan aku nie ngigau??hhheeyy!!!
Apa kau ingat aku antar message tu kat ko sajer ker??
hheeyy!! BERLAMBAK LAGI AKU HANTAR..
YA ALLAH..knaper la masih ada orang yang belum2 paham dngan akue!!!
NIE AKU NAK TANYER:brape taun dah kau knal aku?atau kau belum knal agi aku? Apa kau ingat aku nie suka bergurau bukan2? Apa kau ingat aku nie terlalu memilih?apa kau ingat aku nie macam dulu?kau dah kenal sape aku kan? Atau mungkin kau belum tahu siapa aku so kau nak describekan siapa aku..?????
Kau silap orang…deq…
Aku nak kau tahu yang kau dah silap orang!!!

Ya ALLAH..KAWAN2 KU!!!
Bangkit lah kau dari mimpi kebudak budakkan kita..AYUUHH!!!
Jangan leka lagi.jangan silap langkah lagi..
Sumer orang kawan aku kan???
So…ayuh!!..ayuhhh!!!
Segalanya masih belum berakhir daN masih belum bermula..
Kita masih ada perjalanan yang panjang..
So…janganlah bergantung pada satu cabang sahaja..
Jangan biarkan kita habiskan masa dengan apa yang tidak memberi apa apa makna kepada kita mahupun ia boleh memberi kebahagiaan kepada kita..
Kerana hidup tak selalunya Indah dan langit tak selalunya cerah..bukan??
Teruskan hidup kamu kerana hidup masih panjang…
Teruskan perjuangan..
(aku kecuAlikan pernyataan ini kepada DIRI AKU…sebab mungkin aku telah tersilap..)
Tapi apa yang penting..belajarlah dari PENGALAMAN..!!
Belajarlah dari KESILAPAN..
Kerana itu yang paling bermakna dalam HIDUP..
Betapa ruginya bagi mereka yang TIDAK MENGETAHUINYA…


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia