topbella

♫jiwa.blOGGer♪

24 December 2010

malam yang sayu~


penat loi...bersengkang ngan novel kesayangan..yang tinggal 10% agie untuk dihabiskan agie..sedap gilew bacer citer..gulp and gaspy..GELAK GILER!!
hahahahah...
then..buat menghentikan kepenatan malam yang begitu sayu nie..aku tak der mood nak tgk tv..anugerah skrin such a boring things loy??!!
so ..i'm decide not to watch it..kah3..
pergi mampos lak..

petang tadi..kwan2 umie datang..so macam biase..nyorok lam bilik!!
opss..tak leh ctew my atitude kat umah..
(secret)
haha..malu weyh..
aku tak suka bersosial jer..tu kelemahan aku..kalu nak share ctew2 or berbual2  sumer tu ikut mood ah..kalo aku aser aku nak borak2..time part tu tak leh kawal dah..
kengkawan mama cakap tahniah kat aku..
(on this time bwu aku tau..time peksa pmr maner ader tanyer bley wat ke tak..tapi time result kluar..ramai plak bertanya mengenainya..haha..tak macam upsr la...)

not part2 nak berkoya..and berfoya foya lorh..
but gootta sumethim nak bgitau..
tadi pak long and maklong pun datang..bertanya pasal 
RESULT!!

ayah ader gtaw tdi..syafika dapat wape a..ntah..pastu nabil 1a..
opss..pastu mama gtaw..najihah dapat 8a 1b..
maknewnyer..among cousin2 aku yang ambik pmr..aku sorang dapat full!!
tue la tak prasan pasal cousin sangat!!
kan dah tak tau..ramai jugak segenerasi ngan aku..
geng cousin aku..
tu blum sbut agie sbelah menyebelah agi tue..

sambil2 menelaah tadi..then aku dgar radio..tup3...
dgr lagu baik2 sayangs...
asal yer tiap kali aku bukak radio era..masuk jer terus lagu tu..jodoh kot..
lagu tu dah masuk top list daa!!
by the way..kalo aku dgr lagu tu msti aku ingat satu bender..
no matter ape agi..
(so..mmg ah die dah tembak otak saya)
tolooommm!!!
kasi diri aku space..kah3..
(start nak koya dah nie)

then..tgh duk khusyuk menelaah tadi..pak cik KL call..
oppss..ingat ker nak cakap ngan mama..
rupenya nak tanya RESULT!!..
huhu..
bwu aku taw gini perasaan nya..

tapi..INSYAALLAH..
HE will alwez be wif me~
aku takkan riak ngan kejayaan nie..

itu adalah ujian..and sumer nie..MILIKMU...~


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia