topbella

♫jiwa.blOGGer♪

04 February 2011

luahkan deq!!

satu demi satu..perkataan yang tercatat..sesakali membingunkan perasaan aku..menguji diri penuh ketabahan..sumer rakyat dah tidur..mm..masih menunggu sesuatu ke deq??..tak de ah..
at least..tiap kali tiba jer malam..gundah tak menentu..sumer bender nak uat..


tetibe terkenang kembali  part2 aku luahkan perasaan dan personaliti diri aku kongsikan dengan nad..aku tak kesah la..apa pun..aku tak mahu simpan sesorang.yang pentng die dapat betulkan fikiran die yang celaru..i cuma nak tolong..dan alhamdulillah..probs nyer dah hampir nak selesai..aku raser macam tak enak jer kalu kawan aku gundah gulana..so in that case aku cuba tolong dier..sedaya yang termampu..
berbalik kepada kesah nad..aku malas dah nak sentuh or touch in dier..sebab dier pk bender tu jauh dari dier..so everythim terserah pada kamu..be professional dalam menilai dan mentafsir..sebab sumer probs takkan selesai begitu saja kecuali kamu yang tentukannya..


selepas tu kan..terselit jugak raser macam kesal pu ada jugak..nak secretekan ker bender nie..at least aku cter..aku tak mintak nak dihargai namun terasa aku tidak dihargai..oleh pencerita2 yang aku kesali sekali..mmg nie kebiasaannya..teman menngis sukar dicari..kerana masa dia sedih jer dia cari kita..bukan nak kongsikan masa gelak ketawa bersama..aku tak kata yang anya aku sorunk merasainya..namun..semua tu terbukti pada sumer orang..kita semua dinggap sampah bila sudah digunakan..and that's the point aku maksudkan..
kesah mimi..kisah nad..kisah wawa..kisah jue..kisah dia..
aku tak pernah lupa bila sajer bertembung dengan mereka..membuat aku sentiasa ingin ********..tu namanya ketulusan hati untuk meluaskan isi hati tak pernah ikhlasnya mungkin..tapi insyaalah aku tak pernah dan tak kan pernah *******..kerana aku dapat tahu yang mereka dapat berdiri semula..
walau pada luarannya..aku teramat kesal dengan sikap kamu..
itu beerti aku menerima segala tingkah laku dan ragam manusia yang kita sendiri tak dapat mengubahnya..
di sebaliknya ada tersimpan secebis rahsia..
keadaan memaksa aku berbuat demikian..
pasrah ketentuan tuhan~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia