topbella

♫jiwa.blOGGer♪

03 February 2011

mt skop!!

lepas jadi badri...selesai sudah kem kepimpinan ..then cg jonet plak pilih aku jadi mt skop..mmg aku dah agak dari awal lagi~
sudahmenjadi buah mulut orang mmg..kitaorang diperendahkan kerna jawatan ini menjadi idaman bagi f4 tahun nie..tambahan pulaq markahnya sama ngan prefect..
so tgs kami yang first2 skali ..kena uruskan kem ko..
tu bender2 basic jer..then lepas tu aku kena jadik mc bagi majlis penutupan..tak kesah la..bantai jer..haha
experiencenya...malu sangat ngan sensei jaze..cish..!!macam la tak der orang laen lagi dia nap snapkan picture tu..sumer orang cakap aku ada skandal ngan sensei...cish!!..tak betul sumer tu..
aku doa2kan lah sensei cepalah bertemu jodoh..biar tak kacau kitaorang kat skola lagi..hahaha...

mt skop !!..
no komen bout that,,pi gak apa2 pun pasni aku tak kesah~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia