topbella

♫jiwa.blOGGer♪

15 March 2011

ok takper...

ustazah ada kater yang kalu kita raser something wrong pasal sorang tu..msti kita raser berat sangat..
then..this moment..
proved me that something wrong..mmg ada apa2..
so this moment ..
bukan aku nak kater serba salah pasal sesorang tu..

tapi betul jugak kata ustazah yang kadang2 kita bley baca seseorang yang memang kita sayang tanpa perlu bertanya kat dier..
itu kita namakan atitude..
atitude tu ada mcam2 pulaq..
so..semakin hari..
aku raseer makin jelas yang memang kita takkan lari dari sifat pendusta..
konklusinya..memang sekali saya tuju kat orang yang baca blog nie..
tak ah guraw jer(kalu yer pun..mesti terasa kan)
no wonder anymore..
sebab bila ku sudah mengenali seseorang secara dalamnya..
makin aku tahu yang aku berada dipihak yang ketiga..
iaitu dipersendakan..
so jagalah hati aku baek2..
mulut aku bukan takat pedas..
tapi tafsiran aku..that prove me melalui pendustaan seseorang akan conduct tindakan aku lepas nie..
so..aku tak janji sape akan teraser lepas nie..
think it..yourself..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia