topbella

♫jiwa.blOGGer♪

17 March 2011

salam semua..

alhamdulillah.. terdapat perubahan dari diri saya semasa ke semasa..
kita tak perlukan laras untuk kita lakukan sesuatu hingga merubah pandangan kita pada uyang selayaknya..
terima kasih diatas segalanya..

namun aku masih insan seperti dulu..
yang tak ingin dibenci..semestinya..
setiap saat dan ketika..
rasa serba salah akan menusuk setiap celahan diri aku..
aku lari dari sejarah tak bermakna terus lari menuju ke sana..
tapi aku ingin membetulkan pemikiran aku supaya tidak menjadi seperti sejarah di masa depan..
hikayat kehidupan biarlah aku sembunyikan kerna hanya yang maha satu mengetahui segalanya..
dan hikayat blog nie biarlah jadi sempadan supaya aku dapat mengenang kembali kata orang..
aku bukan saja membazirkan masa menaip bender yang tidak bernyawa..
aku ingin ikustrasikan kehidupan yang tiada orang menyerupainya..
bergantung pada diri aku sendiri kerna aku yang menetapkan segalanya itu berlaku..
namun dengan izin tuhan..
semuanya berlaku..
disaat aku mengiginkan harapan yang menggunung..
aku silap mentafsir manusia..sekeliling..
menilai mereka sedikit sebanyak memberi aku kefahaman..
namun aku tak perlu untuk katakan..
siapa aku dan siapa mereka ..tak penting semua tu..
yang penting kewujudan kita di dunia..tuhan tahu segalanya..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia