topbella

♫jiwa.blOGGer♪

31 May 2011

takder keje cri kijew!

borink2
borink3..
kuang2..
nak bertexting..dah melecet sudah tangan nie..
waa..yam pasti nyer..
kejap2 jer update blog..facebooking..music..
pe agi?
makan minum..tidur..skipping..
ntah pe ntah..
omwark touching?
tak terbukak atie lagi nie..
asyik2 update blog..online..
sampai puas sudah tgk muka samer depan skri nie..
asyek2 jew berceloteh ngan budop koya tu!!
haha..sape nak bertexting ngan saya?
soklan  cepumas uh..

borink3..asyik2 dengar lagu..dalam sehari jer..charge wape kali bender tu..!

nak citew2..
minat aku pada koreans..makin mendadak..like it2!!haha
maklum jewla..dgr lagu koreans tiap masa..
especially BEAST..
tiba2 jw boley tertidur tadi..agak2 ar 4 jam..!!
tapi yam palim aku kesal..kalu korunk ader nightmare..aku ada evening mare tadi..

TAKOWT GILER MIMPI!!..
sampai ke tak disangka2 aku nanges after bangun..haha
lucu2..
then..betul ke orang kata kalu kita mimpi..bender tu takkan berlaku lam dup..
mudah2han la yer..

firstly nak gtaw yam..
AKU TAK MAU KEHILANGAN FAMILY!!
SAYANG KORUNK..KETAT2 NGAT..
SEDAT2..NGAT..
haha..kuang3..





I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia