topbella

♫jiwa.blOGGer♪

11 June 2011

cutiE 2 weEKS!!

yup2..
arie nie merupakan arie ttrakhir aku kat umah..labu labu..
pe da..
cutie tak la best manew..
pi aq dpat byak pglaman yang pntim..

ape yam penting..that's change me lots!!
kamie tiada shooping..
kami tiada olidei..

tapi first n foremost nak cerier..
aq bjaya siapkan projek..
so maser tuk diserahkan kpada sensei arie ahad nie~
tggu khadiran saya..
pe yam penting azam tu!!

cutie nie byak mmberi kekuatan dan menguji kesabaran aq sbgai anak..
mulakan sebuah iltizam yang baru..

listing projek yang da ready tuk diserahkan..
-logo symposium
-kartun hari pengguna
-poster arie pengguna
-pertandingan untuk seni reka 

all of that..
plus ngan 
-blog pengguna..
da ready untuk ditinjau..
usaha tu penting ..keputusan lain hal la..

menang tu rezeki..

then setting 4 olidei membuatkan aq trmat windu at skola..smpai xstudy chemy..
even all works da siap..
complete..
yesssaa!!
kepada insan yang membuat saya menangis cutie nie..
awop tau kan..saya xkan kacow awop lagi..
straight forward saya katakan..it;s all DEPENDS ON YOU..
all the huge memory..
u spoiled it all..
last word from me..
TERIMA KASIH KERANA MEMPERMAIN MAINKAN PERASAAN orang lain satu ketika dulu..
even raser saket saya da 2 times!!
dan kepada insan yang membuat saya senyum cutie nie..
TERIMA KASIH..dan saya tidak akan mudah tertipu lagi..

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia