topbella

♫jiwa.blOGGer♪

21 January 2012

i reach this far DISTANCE!!

someone asked me..so long i take out m life from this blog..
getting more closer to what i need to rach for..

well..this year would be the preious one..
all of moment...

aku serabut...
ntahlah kenaper tetibe berlaku secara mendadak..taknak ah cter..
byak sgat..
who know bout it..sumernya aku iakan..
o..aku banyak sangat planng..but in the truth..
tak sangka segalanya jadi mcm nie..
so plan b  yang ena dibuat..
aku bukan nak menghalang sumertu..pi that's because aku serabut...aku serabut...

my heart..my minds...penuh ngan raser tanda tanya..
what am i doing buddy...
i don't feel that i was doing the right things...pe da...
aku tak rasa bender yang aku buat nie betul n tak semestinya betul...

aku aser lagu nie cam masuk jer ngan jiwa aku skunk..ntah ah...napew...
help me!!!!!!!!!!!
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia