topbella

♫jiwa.blOGGer♪

03 June 2012

AKU PASRAH

ya ALLAH...
andainya ENGKAU mengerti kesakitan hati seorang insan yang mendambakan jihad dijalanmu ini..
berikan aku sedikit kekuatan untuk aku menanggung semua,
bukan aku saja yang menaggungnya..
tapi jua insan seperti dia..
izinkan aku kembali kejalanMU..
jauh dari hati insan sepertiNYA..
kerna aku tidak mampu untuk menggalas dosa ini..
izinkanlah hatiku melepaskan semua kegembiraan yang menjadi milikku
atas dasar kemahuanku..

aku xmampu berlari YA ALLAH..
aku tak mampu berlari jauh darinya..
hati aku masih tidak layak berada disampingMU..
hati aku telah hancur kerana perbuatanku...

maafkan aku..aku bukan mmbawamu kejalan yang benar..
namun inilah kesilapanku yang telah aku lakukan..
maafkan aku kerana telah memusnahkan impianmu satu ketika dulu
maafkan aku..kerna aku tak layak menjadi hambanya yang DIREDHAI..


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia