topbella

♫jiwa.blOGGer♪

23 August 2012

imbas balik lagu you...

musnahhh...
musnahkan ia
musnahkan segalanya..

sabar sayang:)
tinggal 2 bulan lagi nak kuar dari dunia tu
sabar deq,
banyakkan bersabar
almost in scipp
banyak bender yang buat aku "mengingati"
banyak bender buat aku "menangisi

sabar ye sayang..

yang penting
i want to let things gone:)
let those things gone

telan apa yang menyakitkan
bukan sekali kan aku buat semua tu
walau dah berkali2
orang tu janji akan jaga hati ni

hahahahh...
hidup xbleh ada hati bleh x??
cam mainan la pulak kan..haha..

deq,
da brape kali da kamu telan bender yang mnyakitkan
stay still,
jgn layan perasaan tu sangat
diorang pun xpernah bazirkan masa dorang kul 2,3 pagi nangis2, jerit2ckap sorang2
people had change!!u should save urself
hahahh..
stkat bender yang da lpas punn kau ambik masa 2.3 thn..
ni kan pulak bender yang baru jadi...fuuhhh

be tough sayang:) be tough dear:)
"perkataan yang ko tgk ari2 kat meja tulis ko"
banyak mane ngan ko boley tu.koooyaa larr..
kejap2 ko kan ingat jgak..

sayang.listen this
nak dapatkan satu memori senang sangat"as simple as nut"
pi, tuk padamkan...berjuta2 tahun yunk")

takpelah deq.
telan je pe org buat
dia xpnah paham hidup kamu.
even sdkt pun dorang paham.
dorang kan cakap ko ngada2
mintak simpati orang.
ye dop ?? (dtuju khas buat insan yang bg nasihat kat aku malam tu)
ko baca ke x,no probs for me
aku nak kau tahu,
daripada aku mntak simpati ngan orang,
lbh baik aku mintak sdkh kat tgh jalan..
lbh baik aku sapu sampah kat mpkb
 lebih baik kerja kutip najis..

ikhlas dari hati:



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia