topbella

♫jiwa.blOGGer♪

21 March 2013

he know what inside:)

ad dunnia..
setiap apa yang engkau jadikan..aku tak pernah terfikir dalam dunia ni..terkadang, aku inginkan satu dunia yang berbeza..aku terlalu inginkannya...aku memang pasrah..tapi kenapa au masih menangis..aku memang terima..tapi kenapa aku masih berfikir mengenainya..

aku mula mengimbas kembali silapku..dimana silapku...banyak sangat..terlalu banyak untuk aku tunding..terlalu banyak ..

aku ingin mulakan hidupku denganmu..
aku ingin mulakan dengan susana yang baru..
namun..aku tak mampu...
namun..aku x berdaya...
aku xberdaya..
inilah aku sebenarnya..

aku lalai
aku lalai dengan nikmatmu..
aku tak pernah bersyukur dengan kurniaan mu...

keputusan ini aku terima dengan seadanya...aku terima dengan seadanya..
tapi kenapa aku masih menangis??
kenapa seakan2 aku mula gentar dengan dunia..
aku mula jauh denganmu..dan aku sedr..

tapi itu semua..aku xpernah baiki...
ya ALLAH..aku ingin mencari diri aku..aku ingin mencari diri aku yang sebenar enarnya..
aku ingin hidup dalam duniamu..
dunia yang penuh dengan dakwah islam...
aku ingin kejar sisa hidup aku..
aku ingin perbaiki segala dosaku..
kerana aku ..xkan kuat tanpa engkau disisi...

pernah aku berkata dalam hatiku dulu..
ya RAHMAN..jika akulah yang menyebabkan result kak mirah turun..maka engkau MAHA TAHU..dimana darjatku..dan result ku..izinkan aku merasakan apa yang dirasa..
mungkin inilah perasaannya..mungkin inilah..tangisannya..

setidaknya..aku menjadi hambamu yang bersyukur:)
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia