topbella

♫jiwa.blOGGer♪

31 March 2013

last day:) ntec..with akaq..

ya ALLAH...biarlah hari2 aku terus menangis dan hanya engkau yang dapat melihatnya..ya RAHMAN..aku sememangnya tidak kuat lagi..aku tahu aku sudah tidak kuat..but aku terpaksa kuatkan diri aku menghadapi ujianmu ini yA ALLAH..aku tak dapat berdiri lagi..aku terus jatuh dan jatuh..aku tak layak dipanggil ustazah..aku tak layak bergelar dipanggil baik!! tolonglah paham..aku jahat..aku jahat..dan aku tak layak buat semua tu..mengadu kat org lain meminta simpati..ya ALLAH..aku tahu..aku silap..aku berdosa sgt2..seakan2 dosa itu terus terbayang dalam diri aku..ya ALLAH..aku tiada niat..sesungguhnya..engkau telah tunjukkan pada aku untuk aku merasakan kehidupan aku yang sebenar..

nukilan hati, aku ....ada impian yang sangat ya ALLAH..aku nak jadi macam kak hanim..aku tak nak tiru dia..tapi aku nak sangat tgok die..dia suci...dia bersih..dia kental..ya ALLAH..doaku untuknya hingga keakhirat, walaupun aku tak dapat memenuhi impian ketika aku kecil..aku dapat melihat impian itu direalisasikan kak hanim..ya ALLAH..aku bersyukur..bersyukur sgt2 dapat mengenal dirinya..tapi ....aku tahu, aku tak dapat berkongsi dengannya bab2 agama..aku terlalu jahil..tiap kali kak hanim cakap" aku masih suci"..itulah perkataan pling sebak dalam diri aku..aku aser nak nangis..meronta ronta !!
ya ALLAH...DIA SILAP BESARR..
i have a special annoucement:)
act, im not jeles with jumi right..aku tak kisah..sebab aku nampak ciri2 dia ada di situ..i think thiz is the last..im posting bout her..in front of her..kerana aku dapat melihatnya dirinya sendiri disini..

sejarah hidup aku..kisah silam..aku terlalu sukar..dan terlalupayah untuk dilupakan..terlalu susah bgi insan yang tak punya kuat iman mcm aku..aku mengadu padamu YA ALLAH..tiap kali..tiap masa..aku takut untuk hidup lag...apatah lagi matimu ya RAHMAN..dimanakah tempat bagi seorang insa seperti aku ..di manakah tempat untuk akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu................
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia