topbella

♫jiwa.blOGGer♪

29 March 2013

laugh it!!haha

this time being a laughing time:)
tommorow..i dont like im going to survive myself alone..riding ktm,tkr2 ktm..makk!!takooowwtt!!
nie kira aku brani tahap gaban, aritu pun pun pei..trslp 2 3 kali naik train.train yang patah balik.but the peoples said,kalau xder pengalaman pegi sorang2 , how to survive lpas nie. i dont think im the right way to go overseas.sbb tu my mum macam xbleh percaya when i making desicion to oversea. how she worst about me:)how sweet..that's why, i being thinking since these day,byk perubahan yang aku lakukan dari semasa ke semasa.i love umie!.oww..mum..i want to back home. "kesihatan pun takleh nak jaga" how i geetting along to survive all of my life.

neway,thanks mimie cayunk...................kerana sudi mendengar ketika aku mempunyai perasaan demikian.yes!all people berhak menangis.berhak ada perasaan .berhak untu meluahkan.tapi mereka tak diberi hak untuk mendengar.act.aku susah nak share something serius dengan orang yang aku rapat.and kalau boleh aku nak sangat share but aku rase diri aku tak boleh!!.how its getting hard.sometimes they listen.but somethime they dont. in a time they didn't listen.ntahlah. apa perasan korang kalau "seseorang tak pandai memahami".but still, aku tak salahkan kejadianNYA..n aku tak pernah teraser ab2 ginie.small matter but surely,im surely suprising on something i had discovered.tak penat ke?. aku tak penat.cuma aku takut...kalau2 semua itu hilang..and in that tme i need to change!

...............................................................................................

dalam hidup ni, kita tak pernah nak bersyukur sesyukurnya..tul x??..it really happen, kalau hanya bersyukur dapat dinilai dengan perkataan,bek tak payahlah.i dont feel on the state in stable condition.i really mean it.aku dah macam orang kehilangan arah.sampai sekarang aku rasa semua itu jauh.semua ini ketentuan.padahal aku sendiri tak sedar.......
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia