topbella

♫jiwa.blOGGer♪

12 April 2013

with those tears...

sungguh...aku sangat perlukanmu..ya RABBI..aku merasakan inilah perjalanan yang sukar bagi.cukup sukar.cukup sukar untuk aku menerima rancanganmu.aku redha.tapi, aku sedih..aku sedih..
i dont need anthing..jauhkan diri aku dari kawan2..
"mimie,maaf aku kena stay kat bilik,n sory aku kemas smua brg2 aku tdi tanpa bgitau"
"bhah, maaf,sebab xsmpat ckap bye2 tadi,syukur kau balik malam nie.howeever engkau roomate terhebak"
"amal,jaa xleh ikut ppegi ktdi malam nie,n sory cancel last minute"




its all started.
since i got a response from mara scholars..
"maaf,permohonan anda tidak berjaya"

sebakkk...ia sekadar satu ketetpan,tapi bagi aku, sukar..ya RABBI,cukup besar ujian mu,malam ini.cukup besar bagi hambamu yang makin lemah ini..kuatkan aku kembali.kuatkan aku dengan iman.
perjalanan balik ke biik terasa satu penyeksaan.aku lemahh..

takunga air mata.sedu nafas.aku tanam dalam2..aku tanam dalam2 .aku inginkan engkau temani malamku ini.aku inginkan engkau temankan aku bersama air mata ini..
mengangkkat takbir.selaju airmata aku jatuh ke sajadah.selaju lajunya.sangat2 lama.aku lemahh..aku sudah lemah mennggung ujianmu.
hanya demimu..YA RABBI..aku ingin menghabiskan airmata aku ini,hingga ke titisan yang terakhir.
bukan bermakna aku tidak menerima perjalann yang engkau berikan, tapi........
i need ALLAH..i need you right now..i need umie..............................

aku sujud syukur seperti yang umie slalu pesaan"even kita tak boleh terima setiap kejadian,tetaplah sujud pada dia sebab dia ada perjalanan yang lebih baik untuk kita"....

ya ALLAH..aku tidak akan berganjak dari sejadah putih ini sehingga ke titsan yang trkhir.aku tidak berganjak selagi aku masih belum oleh redha.temanilah aku..temanilah aku menangis..temanilah aku yang hanya mampu menangis....hanya untuk satu malam..hingga ke pagi esok..
temankanlah aku YA RABBI...
aku sepi..hanya bertemanan wuduk dan hamparan sejadah...
aku ingin menangis sepuasnya,tnpa org lain melihatnya,,tapi engkau MELIHATNYA....


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia