topbella

♫jiwa.blOGGer♪

22 June 2013

:)

alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
(ungkapan yg xterhingga..spnjg perjalanan aku ke bilik)

penat, dri ptg sampai malam , berbual2 ngan eiei..
how i can the creation of our life
byknyyaaaaaaaa dugaan..

and how ALLAH tetapkan aku di upm, xterlalu jauh dengan tempat eiei.
how ALLAH make me stay here and stay to close wif him,eiei

aktaulah..no words..
byk sangat aku bual2 ngan dia..sangat byk..dri kecik sampai besar..
and i was officially terkejut bila perkataan "dik" keluar dri mulut dia..
wooowww..
how i wonder..
dia terlalu byk dugaan..
yg selama ini dia pendam..tanggung..sesume tu..ya ALLAH knapelah kami sekeluarga xpenah nak memahami hidup dia..dan mungkin ini jalan..petunjuk untuk aku yg jdi "starter" dlm family..
xkisahlah sesape pun..tapi bila aku sedikit demi sedikit korek citer2 die..alhamdulillah..itu je terkeluar dlm hati..

how hard the life given to him..
dan salah kalau umie ckap "dia xde perasaan + terlalu pendiam"
dialah org yg pling unik aku kenal dlm dunia..
dan dia org paling awesome aku knal mlm ni..
:)
a kalimah..
alhamdulillah..
umie, u know what..adik  ad banyyyaaaaaakkkkk sangat nk ceriter.. kat umie..only umie..:)
semoga adik juga dipermudahkan urusan menyelesaikn bebanan abgku yg tak tertanggung beratnya..

yes,i do.. i will help u..abg teh :)


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia