topbella

♫jiwa.blOGGer♪

21 September 2013

today's beauty:)

you know,sometimes i feel like do not have any streght anymore.

here i am,
terasa kecemburuan teramat apabila melihat mereka gembira,bila membaca blog mereka. mereka mempunyai kebahagiaan tersendiri sedangkan aku berusaha mencari dan membinanya,meluahkannya.

today and now, HE love me for being the middle of the hardest time.He gave me the strength to be alive again and again everyday.i love the minutes and time it goes. the peaceful of lives every times it was stated.

nothing than a wish that i want to,but being happy all the way i do. enjoying myself and no one can take it as it must go on.

YA RABB, i want to cry the whole day.
aku mahu bersujud sehingga dahiku terasa kejang.hingga nafas aku terasa sesak.hingga jiwa aku terasa lemah.kerana ENGKAU Yang Maha Kuat. "tiada daya dan upaya untuk aku merealisasikannya"
aku hlang arah dan pertimbangan tika hati mula berjauhan padaMU..bagi mereka,aku biasa..tapi hanya ENGKAU yg tahu dengan apakah aku berperang.aku berperang dengan dosaku,dengan kisah silamku,juga aku berperang untuk lupakan perkara yg memberi bahagia bagiku..aku berperang untuk meninggalkan insan2 yg enar2 tahu bagaimana diriku.YA RABB, tiada lafaz dan kata mahupun bicara yang terus terukir, melainkan aku ingin mencintaiMU..aku rindukan rintihan padaMU dimalam2 ku. biarpun baru seketika ia berlalu.tapi aku sedar saatnya untuk aku membuat keputusanku.saatnya untuk aku terus bersatu dengan hidupku.

justeru,terima kasih buat mereka yg membuatkan aku sentiasa tersenyum.sentiasa bersyukur.dan mempunyai rasa hormat terhadapnya.especially*senior KOSASS..
"easily respected ,
the others,that enough to be respected.."
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia