topbella

♫jiwa.blOGGer♪

04 June 2010

+hksBP2010 kE37_SciPP+

.....ASSALAMUALAIKUM ....

pembuka bicara

kepada rakan rakanku sekalian

akhirnya pelbagai penat lelah yang menjadi tanggugan akibat hksbp yang akhirnya suah berakhir pada hari ini
khususnya 4 medos di scipp
m.e.d.o.s
stands for
'malay.english.debaters.of.scipp'

..truly in my heart..
i really have good time with u all..
as great senior
give me chance to stay!!
actually..
on this minute i'm feeling so tired searching facts..
but sacrifice maself to do it..
think bout life
i'm happy with u all..

my seniors...++++

  • kak hanim
  • kak zati
  • kak iera
  • kak mijah

thanks lots..
lots of luv......

NOW...i'm going to narrate the whole of my experience..


for the fist day reaching the scholl..
31062010(monday)

dalam pkul 9 aku bertolak ke skola..
smpai dpan musalla mereka muncul ..
malu siot ngan yam laen..
sebagai penyeludup kita perlu sedar..
arie nie..aku happy dapat tgo muka akaq ..mish her so much..

 cowy..curi gambo kamoo!!
 
kitaorang akan rasa renggang bila berdekatan..i think..
mmg ta dpat dinafikan segala galanya..
everythim solve..
arie nie pihak kontijen sampai..
sdar
star
intergom
tkc
ssp
scienceku
intek
mckk
stf
sars
smarpkajang
n..bayak lagi..
ketibaan diorang sangat dialukan..

 zana!!..arie genting kiter!!
...........


for the second day..
01062010(tuesday)

arie nie kitaorang lawan dengan intek tpi bukan 4 first session..
intek stands 4 integrasi kuatan..
usul berbunyi..
pendidikan kesihatan reproduktif dan sosial mampu membendung gejala sosial..
kitaorang dapat kontra punyer..
waa..saingan hebat antara scipp ngan intek..
especially dengan anum..
best speaker diorang..


 
kitaorang raser ari nie kitaorang ta dpat lakukan yam terbaek..
on this time..aku dapat rasakan prasaan insan yang terhina..
aku membenci dirinya..

4 third day..
02062010(wednesday)

arie nie kitaorang busy giler..
busy sesangat..
nak lawan sek sdar ngan smart kajang..
adr 2 session..
raser bersalah kelmarin mmbangkitkan smagat kami..
kami lawan abis abisan..

semasa lawan ngan sek smart kajang..
usul berbunyi insurans kesihatan perlu diwajibkan..
kitaorang dapat pr..
ingat2 bley lar..
kalah dengan penangan best speaker diorang..naim..
seakan akan afiq..
wau...
at least kitaorang kalah bermaruah..

in that case..kitaorang dibantu oleh my akark pendamping..kak tasya..
dio tolong kiter cri facts..
patut....
having good time with her..

 
now ..
it's OVER!!!!

masa silam bnyak beri kita dugaan tapi..

HARI INI MILIK AKU

AFTER THAT..
sesi kitaorang ngan sek sdar..
giler ah..

perbincangan lpas jer pada match
 tahniah ah korunk!!
 
usul yam dibawakan mgenai..
tenaga biomas boleh dijadikan tenaga alternatif ..
kitaorang dapat contra..
penangan azlan terkena..

luqman sufyan jadi best speaker..
diaorang mmg hebat!!!!
bagus2..

walaupun kalah..tpi ttp bermaruah...
kalah normal..menang bonus bak kata kak iera...my senior..

on the fourth day..
03062010(thursday)

kitaorang habeskan maser...disini..
lawan ngan sek sdar..mmg murahan..
kalot...kacau..nak mampos pun ader..
suka ati korang ah..
rentak kita orang berakhir disini..
aku tak kesah pasal ari nie..
sbb aku mmg tak der mode lgsg..
sku nak baleq..

 kenangan bersama..

4 this day..is the saddest day..
adakah aku terpaksa tinggalkan atau aku terus akan go on..
thanks 4 all..
thanks coz do this thim to me..
aku hargainya..
especially my sis...
try not to do same thim..
i bored..n i bored..
waiting to back home..
BACK HOME¬!!!!!

Aku nanges agie malam nie..
nape la asyik2 nanges..
mgapa????????

mmg idup aku ditakdirkan tuk mnagisi....
i hope light willrose up..
not after all..

for the last day...
04062010(friday)

aku nak balek..
but before that..
kitaorang tgok semi lu..
sdar lawan tkc...
sdar dapat ke final n congrate to azlan..best speaker..

intergom lawan star..
intergom dapat ke final..

for debate..
sars lawan mckk..
sars dapat ke final..
congrate 2 farhan..
hopefully..adiknya faisal mgikut jejak langkahnya...

for star lawan ngan asis..
star dapat ke final..

results 4 basketball...
for female..
3.sainskungan tkc..
2.stf
1.ssp..

for male..
3.semashur dan sdar..
2.mckk
1.sainsku

best palyer..hazwani dan zainuddin adam...

CONGRATE UNTUK SEMUANYA..
HARAPAN KITARANG AGAR MEDOS SENTIASA DIHATI

SEE U ALL IN FINAL..
DO THE BEST!!!!!


dalam pkul 10 aku baleq umah..
lupean segalanya..
bukak buku baru ..
n..go on..
coz..
HARI INI MILIK AKU..

mish all these..but starts new on...MALIF
E++

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia