topbella

♫jiwa.blOGGer♪

22 November 2010

+sukaSUKIsayER+


+ARIE YANG PENUH KEBOSANAN..+ tak der saper kat umah+AKU BORING SIOT+
nie ah kisah nya..
nie nak story sket..
apasaL tak jadi pulaQ kelmarin??
apa dah jadi ??
mana MR.X yang kononya dari kayangan tu
lucu SIOT!!tak jadi dah ker REUNION??
sayang SUNGGUH..tak sangka jadi gitue plaq yer MR.X??
tak pe lah bgus jugak..TAU?Sebabnya..aku mmg harap tak jadi puN bender nie. 
aku lagi suka!!
 mana taknya..aku tak perlu KETEMU MR.X..yezzz!!
kata orang tak baek la plaq cakap gitue..
hurmm..BORIM duk umah sorang2...kalu kelmarin ader jugak abang nak temankan gi hangOut kat KB!!
i like it..yeAHH!!!
tapi abAng dah pergi smalam meneruskan pembelajarannya kat sana..ORANG LAIN pulaq (maksud akue my SIBLINGS)diorang da pergi daa..SIANYA SAYER duk sorang 2 kat umah..TAK TAKUT KER?? tak la..saya dah biasa la..KAKAQ pulaq gie jamuan kelas kat PANTAI TELONG 
..hurm..saya borim+phone tader kedit+dengar lagu maher zain(ngisaf sikit)+on9 jer'tau'..TOLONG!!
AT LEAST..akue nak story yang akue dah ada plan nak dibuat cuti nie..(secret)
kalau kelmarin BORAK ngan kawan2 tak engat dunia..!!
for. MR'A ..akue nak BERTERIMA KASIH sebab sudi jadi kawan akue..
(aku tau kau sorang yang pemalu plus plq mmg akue jugak tak mahu ckap pasal kamu...aku harap persahabatan kita akan kekal selamanya..A THUMB FOR YOU..
nice message!!
AKU SUKA cara kau..aku nak biar persahabatan kita akan terus BERKEKALAN+get ALLAH BLESSING..and aku tak mahu hubungan ita melebihi BATASAN!!ape pun aku suka CARA KAU..MASER first2 aku knal kau aku raser mcam kau just kawan FS+FB akue.tapi jagkauan kita panjang jugak yer..sampai MESSAGE tiap tiap hari..AT LEAST..aku dapat knal kau dengan lebey dekat and THE CLOSE ONE..kau lah kwan LAKI paling aku KAGUM!! a point i'll give to my friend yang PERKENALKAN KAU..!! 
TAPI AKU NAK MINTAK MAAF JUGAK SEBAB SLAMER NIE TAK der maser nak layan kau..aku tahu yang aku nie buat buat BUZY memanjang and i KNOW u alwez  miss ME!!i great to have a BEST FRIEND like uE!!!

NIE kesah si budaq nakal+mengarut tak tentu pasal+kawan lama pling banyak topiC!!
his name MOHD AMIR TASNIM BIN MAT ZIN
(Dulu maser aku skola rendah..i get to know him maser aku darjah 5...MULA2 die datang kat skola tangan die berbalut mcam kudung gitue..sudah pasti kitaorang kesian bangat ngan dier nie..mana tak nyer dah la baru pindah(sebab ayah dier jadi cikgu kat situe)+duduk kat tempat palim blakang+tak der saper nak kawan+kesiannya+hakhak..tapi aku pasti dia bukan orang bebiaser jer..sebagai pemegang EXAM lam kelas aku ader jugak perasaan nak knal ngan dier 
KUT2 LA dia nie ada banyak la A??lpas 2 baru akue tahu..DIA NI BIJOK JUGAK...TAK BAEK lo berprasangka buruk kat dia nie..kwan aku la..
SMALAM..haVE a nice talk to you!!APE yang kau ngarut nie amir hoi..udah2 la ngan perangai buruk kau tu..ape pun dier sweet sangat..BERBORAK ngan die sampai abis bateri!!
 BANYAK TOPIK JUGAK sampai HAL masa depan!!KECUT PERUT aku dibuatnya..KAHKAH!!dari pasal masuk form 4 sampai laa..ke alam pekerjaan..(katanya nak ambik METEORLOGY!!)(nak tipu orang hujan ke tidak hari2) ape la kau mengarut nie!!...

for YOU..aku beruntung la dapat knal kau..bekas PENOLONG PENGAWAS SKPC+pengegar HEVOC skpc...TUGAS kau mmg slalu jer serah kat akue sampai akue pulaq kena mengalah buat ucapan maser assembly..BRAPER KALI LA AKU KENA MGALAH ngan kau..tapi sebagai sahabat SEJATI aku sanGGUP LAA..walau dulu mmg aku sorang pendiam..KAU BUAT aku jadi nak cakap ngan LAKI!!..FUH!!...dasyat la kau ni..ikhlas dari sahabatmu..BEKAS KETUA PENGAWAS YANG BERWIbAwa

*gEttinG harD*

nak STORY pasal CIK VIOLET!
TAK kesah LA..tiap2 hari ke..tiap2 waktu ker sayermesti fikir pasl dier..nape yer??maybe DIER dah TEMBAK OTAK sayer kot..kelmarin borak ngan dier macam2 topic la..jugak..tapi dier
in sorrow mood..sayer bukan nak kaco cik viOlet tapi sayer nak cakap mmg SAYA HABIS AIRMATA untk menangis..
(buat akue terfikir akan kehidupaN yang terlalu singkat untuk kita hadapi kesedihan)
as my EXPERIENCE!sayer dah LETIH+CAPEK untuk menangIs..knaper??sesabab sayer terlalu banyak memikirkan perkara yang saya anggap ianya satu pengharapan yang sangat besar..sayer raser mmg HARAPAN sayer terlalu besar untuk itu..saya raser mmg TERLALU BESAR hinggalah sayer tak dapat..SAYA TERLALU BERHARAP..
(ITU JER YANG SAYA boleh post lam nie+and the rest..let's ALLAH KNOW IT..
 coz HE knows EVERYTHING bout mE..)sayer tak  pernah rasEr yang pengalaman tu membuat sya MENYESAL!tapi hakikatnya memang PUN!! 
at LEAST..aku mahu pengalamAN yang membuat aku LEBIH MEMAHAMI erti kehidupan..LEBIH DARI APA YANG KITA perlu faham!!ALLAH sentiasa bersama aku..aku raser RELIEVED..everything i do..EVERYTHING perlukan KEKUATAN!! 
dan kekUAtan itu daripada TUHAN YANG  MAHA ESA..ALHAMDULILLAH..thanks ALLAH..
la tahzan..kerna idup nie terlalu singkat..terlalu singkat utk kita menangis..KATA ORANG..kita ada kena ada FEELING skit tapi bukanya nak HAPPY jer seumor hidup.. 
AKU TAHU!!
 kerja aku masih belum selesai DI DUNIA NIE..aku masih perlukan kekuatan untuk memulIhkan keadaan yang aku alami sepanjang hidup..mengapa jugak harus kita bersedih atas apa kita dah buat.. BUKAN??bukan ker LEBIH INDAH jika kesedihan itu adalah di hadapanNYA..dan jika kita mencintai seseorang yang MEMANG KITA SAYANG..adakah elok jika kita mencintai seseorang yang LEBIH MENCINTAINYA..mengapa hidup kita bukan begitu..mengapa hidup kita adakah sebaliknya..
AS FOR Me..AKU BUKANNYA perfEct nak kasi nasihat.
malahan ia sendiri untuk diri akue..KERNA setiap manusia pasti ada keadaannya tersendiri..dan aku harap..CUKUP INDAH bila ianya sendiri berlaku dalam hiup aku KAN??sekali lagi..aku bukan yang terbaek UNTUK ORANG LAIN KAGUMI..hanya sekadar menulis dan meLakar keindahanNYA..tak bermakna aku sorang yang memang PATUT DIKAGUMI..sebaliknya..
kagumilah cinta kepadaNYA..
dan cintailah keranaNYA..

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia