topbella

♫jiwa.blOGGer♪

23 November 2010

*i MIsS yOU!!*i miSs aLL thE memOriES!!*

TODAY i'm still alive..still wake up in the morning to do the best damn thing that i imagine..INSYAALLAH cutie nie aku takkan persia siakan seperti tahun2 yang lepas..PLANNING??banyak jugak lar yang aku planning untuk cutie yang telah berlalu slama seminggu nie..hari nie merupakan hari selasa dimana kak form5 sedang menempuh hari genting mereka..ESPECIALLY my sis.cik violet..segalanya mungkin akan terjawap bila habis nanti..that means aku taknak kacau dier sebab aku tak nak kacau dier study..yang penting INSYALLAH aku akan menyokong cik violet sampai setakat kemampuan aku sebagai seorang insan biasa..(fulamak!!)
semalaman..aku baca buku RENYAH..bet gilak buku tu..sambil sambil dengar music+baca buku ..
aku raser aku nak buat yang terbaek untuk tahun tahun hadapan..segalanya serba tak kena jer..aku perlu belajar dari apa yang aku kena belajar contohnya pengalaman..besar kalau aku tak mempunyai sebegitu bermakna..
aku pastikan masih mempunyai kekuatan untuk aku menempuhi form 4..
aku post blog nie sbenarnya bukan  nak citer planning aku..tapi..
semalaman lepas aku baca buku renyah..aku tak boleh tidur..
sambil dengar music..aku rasa macam sayu semacam jer..serba tak kena lah kata orang..aku tak pasti kenapa aku berperasaan demikian..tapi yang aku pasti aku RINDU SANGAT2 kat dier..saper??
faham faham jer la..tiba2 pulaq aku mengimbas kembali perkenalan kitaorang yang sehingga menjadi mesra kat sekolah..tak mugkin dier?ahh!!AKU TAK MAHU MENGENANG kisah silam yang memang telah berlalu..bak kata orang HARI INI MILIK AKU and aku tak dapat lupakan segala galanya tentang dier..
for tuan yang dimaksudkan..saya nak awak tahu yang saya sayang awak sampai mati..saya sayang awak sampai awak mati..saya sayangkan awak selamanya..saya nak awak sentisa ada dalam hidup saya..saya nak awak sentiasa skong perjalanan hidup saya seperti yang awak lakukan selalu..saya nak awak sentisa ada di belakang saya untuk terus menyokong saya..saya harap saya dapat berjuang bersama sama awak sehingga kita mencapai kejayaan yang kita impikan..saya mahu awak SENTIASA BERIKAN SENYUMAN yang memang ikhlas dari diri awk..saya nak kita tidak akan putus buat selamanya..saya nak perpisahan kita tidak akan berakhir dengan sebuah perpisahan sahaja..saya nak awak terus ada dalam hidup saya..berkongsi hari hari kejayaan awak..sebab saya mahu kongsikannya dengan awak..sebab saya mahu agar saya terus menghargai awak..sebab saya mahu awak berjaya kelak..saya mahu awak buat yang terbaek untuk diri awak..sebab saya sayang awak..saya rindukan awak dan saya sayang awak ketat ketat..saya nak awak terus menyokong dalam hidup saya..jika awak mengizinkannya..

for this peaceful day..gud lupt..adeq sentiasa dokan akaq!! 
i want to see u happy and happy..tepat jam 0620 petang sayer call cik vilet sebab saya tgk cik violet mis call..i know u can do it..i know..all the best for your life..all the best and i'll pray 4 ue..alwez and alwez..saya akan menyokong awak dari belakang selagi saya termampu melakukan demkian..



me and my sista
c's tieyna(kakaq)
YA ALLAH..adakah ini silap aku??aku cedey..and akue nanges malam nie..mengapa lembut sangat jiwa aku??aku raser sgat2 bersalah 
aku tak sampai hati nak cerita..kepada kakaku..adik nak mintak maaf sebab tak temankan kakak gie pasar malam ngan umie malam nie..adik tau kadang2 mmg adik suka cari pasal ngan kakak ..tapi adik tak leh tengok orang sedarah adik menangis..adik mintak maaf skali lagi..walau adik dah banyak saketkan atie kakak tapi adik sayangkan kakak..ADIK NAK KAKAK TAHU SEMUA TU!!tapi mmg ah kakang2 gak adik nie bengom skit..adik jahat jugak..tapi adik tak leh tengok kakak sedih sebab adik akan sedih jugak..
kakak...
walau ape pun adik buat hal adik still sayangkan kakak..walau adik selalu mengulangi perkataan nie
(ADIK BENCI KAKAK) 
adik cedeyh and adik tahu tu silap adik kot..hurm..
kesahnya ginie
umie ajak adik gi pasar malam ngan kakak..adik terus terusan on9 and adik tak mahu pergi sebab adik tak suka jalan2..at least, kakak nak sedapkan hati umie..so kakak pergi..JAHATKAN ADIK?? 
so kakak pergi bersama umie sedangkan adik duk kat umah sorunk sorunk..adik mintak maaf sebab adik selalu serahkan sumer pada kakak..adik bukan adik yang terbaek KAN??sebab tu adik tak layak nak jadi adik.
.orang laen kata adik manja sebab adik anak bongsu and selalu dipanggil adik lam family..tapi adik dah ditakdirkan begitu..adik tak pernah nak merenget kat orang lain..adik cuma bahagea dengan family adik..
by  the way..lpas jer kereta umie tiba tadi..adik dah fikir macam 2..adik tak mau yang adik nie dipanggil ader SIXSENSE ..?? adik tak bleyh ader prasaan tu..adik takut??adik takut sebab benda yang sama berlaku sebab adik raserkan yang sama macam cik violet hari tue..adik tak mahu yang adik nie ada SIXSENSE..adik takowt sangat..bkn sixsense kat benda lain..tapi apa yang terjadi pada orang yang adik sayang..adik akan fikir yang bukan2..
tadi...kereta umie tiba..lpas adik fikir mcm2..pastu adik dengar kakak jerit!!adik tak mahu SIXSENSE adik betul..
TAPI !!ternyata...kakak TERKEPIT!!masa tu adik tengah baca buku cerita renyah..tapi adik tak leh fokus..
FUH!!lpas 2 adik segera bgn..tgk kakak duduk terbaring kat katil sambil nangis..!!
ADIK SEDIH..adik salahkan DIRI adik..adik tanya diri adik..knaper lah adik tak pergi ngan kakak..adik tengah TANGAN KAKAK biru...!!AKU TERUS CARI minyak gamat 
macam orang gila..ADIK JAHAT KAN!!
adik teringatkan kakak maser adik kena sengat hari tu..
kakak pegang kaki adik sampai adik sampai kat rumah..lama sangat..ADIK SAYANG KAKAK!!lama sangat..kakak tenangkan adik.tapi aku terus merengek SAKET!!!
kakak sanggup pegang kaki adik..kakak sanggup tunggu sampai kita sampai kat rumah..then kakak bawa adik naik..kakak tenangkan adik..maser 2 adik tak fikir sapa Ada di sisi adik..adik tak fikir kakak ke 2??
FOR YOU kakak..walau apa pun adik buat..marah kakak..hina kakak..pukul kakak..tapi adik SAYANG KAKAK
walau kakak tak TAHU SEMUA TU!!

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia