topbella

♫jiwa.blOGGer♪

27 December 2010

26 DisEmBEr 2010~

*gotta sumethim*
pada hari yang bertarikh diatas..aku ngan my family berrarak tuk ke restaurant chicken chop kat namenya cik siti ke..ntah la...tak braper nak knal tu..tempat tu my parents kater sohor giler..ramai gempak...yang best skali..kitaorang gi makan ramai2 nie just nak meraIkan kejayaan aku dalam pmr ari tu...

syukur alhamdulillah..

akhernya merasa gak ngan seluruh my family..even abng ngah tak der..tapi dia dah kata nak kasi aku satu bender..!!~..opss..sebenarnya..tak mo cakap..haha...
aku raser serba salah pulaq..sbb aku sendiri tak mahu pergi..kalu bab2 jalan2 nie aku lemah skit..even nak gie kenduri kena pk banyak kali..maklum jer la..aku tak suka bersosial..tapi insyaalah segala kelemahan kita atasinya..dan kalau boleh kita ubahnya menjadi yang lebih baek..

huh...raser macam idea penuh jer nak tulis nie...wakaka,..
abang aku dah nak balik tu...takowt tak sempat nak siapkan post nie..
taip laju2 deq!!!

haha...

actually..i have a story to narrate..somethim that i apperiaciate (btel ke ejaan tu)...so much..
it's about kawan..it's about kawan yang sampai mati kita takkan lupa..

for you..terima kasih kerana menyayangi saya keranaNYA..
terima kasih untuk segalanya...
saya bersyukur sesangat..
saya mengharapkan kata2 awak aka
kekal buat selamanya...

biasa ah..hidup tak selalu indah..langit tak selalu cerah..kalu kita tak der any problem bukan manusia namanya tu..bagus ugak..seringkali aku mengigati setiap perkataan yang dilemparkan ..para ulama..alhamdulillah..segala yang diucapkan dari hati yang tulus...dan semua itu kehendak dari yang1 mahu menemukan kita kejalanNYA..tanpa kita sedari segala ilham yang dicurahkan oleh ilahi ...segalanya indah...
dimata kita...

terima kasih..kamoo..
saya mengharapkan segalanya yang terbaek..namun yang lbey terbaek itu ada padaNYA...
TERIMA KASIH BUAT SEGALANYA...

SAYA tak mahu sedikit pun  perasaan menyombong diri ataupun ataupun riak dengan nasihat ataupun ilham yang tuhan anugerahkan..namun hati ni tak dapat lari kecuali menghindarinya...setidak2 nya sentiasalah kembali kejalanNYA yang sebenar..
dan jangan biarkan cinta kita rapuh kepadaNYA..

kerana dengan segala kekuatan..kita dapat mengharungi sempadan hidup yang penuh keasiyikan..
aku seringkali mengingati mereka...namun seringkali jugak menganggarkan perkara sedemikian itu berlaku pada diri aku sendiri..dan itulah sebenar petunjuk ALLAH kepada kita...
HAMBANYA...

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia