topbella

♫jiwa.blOGGer♪

13 December 2010

apa aku buat nie..deq!!

*~~~*
apa kena ngan aku nih..
ape probs aku sbenarnya..
umie tgur..muram..
ayah tgur..sedaa nak mampos..
akue nie??
mmg dari kecik sampai besor nyusahkan orang lain..
apa kena??
aku tahu aku ader bnyak prob..tapi ssh ker nak senyum..deq??
sikit jer!!..susah ker??
at least buat maser skunk aku tak mahu tanyer sape2 pasal my probs even pada cik violet..aku tak mahu bebankan sesape..sebab bukan aku selfish..tapi prinsip aku dah gtue..masa silam ajar aku..masa silam yang turut aku panggil sebagai masa seram!!
aku pasrah..aku akur..aku tak perlukan sesaper..
i need to breath..i need to laugh.. i need to be honest..
that i really don't trust anybody here..
really!!
i don't trust u either..you..
ok!!??
that's kata putus aku sampAi aku mati..
aku tak mahu sesaper yang ada disamping aku..sebab aku raser aku akan ditinggalkan ..
aku akan ditinggalkan..
i don't need any reason..i don't need to tell in this blog..
more than that!!
aku akan lepaskan segalanya..aku akan lepaskan..
sebagaimana aku lepaskan pemusnah jiwaku..penghancur harapanku..
tetapi mengajar aku not depends to anyone..

skali lagi!!
aku tak perlukan sesaper..jiwa korang tak pantas mendapatkan selayaknya daripada aku..
suka hati aku..
lepas nie..
aku sedih..aku gembira..aku heppi..
tak der saper tahu..dan takder saper yang dapat dengar keluhan aku..
i have my own world..dan aku tak benarkan sesiaper menjejaKi dunia aku..
aku tak matured..tapi aku ada fikiran yang matang..
aku bukan riak..tapi aku beritahu apa yang aku tahu..
aku tak kata orang lain salah..sebab aku bukan orang lain..
aku adalah diri aku yang selayaknya..
aku tak suka berkongsi perasaan..
sebab aku takkan biarkan orang lain turut menhayatinya..
biarlah aku kesepian..
biar aku muram..
biar aku ditimpa berbagai dugaan..

ASAL AKU JANGAN LUPAKAN TUHAN...

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia