topbella

♫jiwa.blOGGer♪

12 December 2010

~kEnyaTaaNKAH??~

mm??
tak tahu jugop..aku knaper yerk??
ape kena ngan aku really??
aku salah ker..??
betul ke cakap die??
p/s: nie takder kna mengena ngan saper..hanya sorang insan jer!!

tapi betul jugak apa die gtaw..aku salah!!
aku salah!!
dan itu kenyataan!!
tapi apa!!
apa aku kena buat!!

cedihnyer~
plus aku bleer~
perlukan bantuan pernafasan~


takder airmata dah nak nangis~
: (

YA ALLAH..adakah ini juga ujian kepadaku??
adakah aku sanggup control myself??
aku perlukan kekuatan daripadaMU...
YA RAHMAN
YA RAHIM

aku sedih..knaper hanya bila aku sedih aku rasa dekat denganMU..tapi ketika aku gembira??
aku terkadang lupakan segalanya...

PELIHARALAH HAMBAMU INI....

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia