topbella

♫jiwa.blOGGer♪

29 December 2010

berikan aku kesempatan~


cewah...tajok pun jiwang nak mmpos gilak!!
aku have nothim idea nie..
skunk nie nak blogging pun susah..
line kena tggu!...fuh,,,
pastu plak abang aku dah pergi kelmarin~

cdeyh...cdeyh..
cutie plak dah nak abis nie..
keboringan membuatkan aku memberontak..
jangan maen2..aku memberontak..

cakap2 pasal memberontak ni kan..
nie mmg hobby aku yang tak sama ngan my siblings..

attitude aku nie..bila jadi gini..
aku akn sembunyikan diri sendiri..
orang laen kater aku nie manja..
suka hati korunk nak cakap ape pun..
yang penting aku mmg tak ley ubah attitude nie..

sudahlah...mengarut jer!!

langkah ...mm...planning!!
agak agknyerlah..jadi tak planning aku cutie yang keboringan ini..haha..
memang ah..tak semestinya bender yang kita nak sentiasa berlaku..
mulakan azam yang baru..
dan pastikan kita bakal...mendapatkannya..
temui diri kamu sebenar pada tahun hadapan..
jadikan ia sebuah perjuangan..

mulakan permulaan baru sebelum kamu terlambat..
buatkan satu keyakinan baru ..
semuanya terletak di jari kamu..
dan kamu yang pantas mengggapainya..

*gotta somethim*
hari nie kan..29 disember!!
maknanya...maknanya..
(takder maknernyer)

mengigatkan aku tentang sesuatu..sesuatu??
secret of ako chan..hakhak..
relax ah..
bender dah lama berlaku..
tapi setiap kali 29 disember aku akan mengingatinya..!!
ape punyer post laa..kali nie..
bkn nak  cter pasal hari nie..
ah..suka ati aku..blog akue sik!!

bak kata orang..biarlah rahsia..
(tutup citer)

waktu kian berpusing..lama lagi ke nak 1 januari..
apasal cepat sangat maser kian berlalu..
suka atie aku ar nak gtaw bender..
ahh...tak bertajuk nampak post kali nie..
hakhak...

suka atie aku ar..
going to make world of our own..
pasrah pada seayakNYA..

**29 disember**
nak citer skit..sesape yang menyampah..
dipersilakan..
sbb aku sndiri menyampah..haha..
tapi kita tak ley berburuk sangka pada orang lain..
jadikan itu semua pengalaman yang membuat kita matang..
dan kepada insan berkenaan..tup2..!!
aku mintak maaf sesangat!!
aku have nothim idea dan kenaper plak yer??
thanks coz sudi jage aku..
walau mcmmana pun..

INSYAALLAH..aku akn mengulanginya taun depan..
tapi takder niat pun..haha..
ulangi ape tu..??
ntah..!!
takder idea..
lpas nie ape plak yer??
ntah..

(dop tau nak oyap gapo)
anyway..
~HEPPYBEFDAY~


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia