topbella

♫jiwa.blOGGer♪

28 December 2010

berikaN kEkUataN~

AKU masih disini...
sehingga terlerai apa sebenarnya yang menjadi persoalan kehidupan diri yang penuh dengan cubaan kehidupan...
semalam sekali lagi aku leraikan segalanya membuat aku teru2san mengeluarkan mutiara berharga..dan tiada siapa mengetahuinya..seandainya dengan cara itu membuat aku lebih tenang...
aku tak mengatakan yang aku nie perfect kerana setiap kata2 dan ilham yang dikirimkan ..aku sendiri tidak dapat menguasainya..

umie...adeq takder  niat nak buat camtu..tapi..adeq raserkan kekuatan yang sebenarnya apabila adeq marah ialah senyap...dan tanpa mengeluarkan apa2 dari mengeluarkan kata2 yang bisa menyinggung perasaan adeq..adeq tahu apa adeq lakukan tiada siapa yang mengetahui batasannya..namun adeq akan cuba umie..adeq takkan munyusahkan umie dengan segala keputusan adeq...

adeq tak mau umie sedih..adeq tak mau umie kecewa..adeq mahu umie ketawa dan tersenyum dihari kejayaan adeq..maafkan adeq pasal semalam..adeq tak  mau umie kecewa kerana adeq berkelakuan tidak mempedulikan malam semalam..namun adeq tahu hanya itu yag adeq bley lakukan bila atie adeq tak braper nak kesah..
maafkan adeq..

there's so much question..kenaper bila diri sendiri sedih takder saper yang sudi mendengarnya..namun bersyukurlah jika diri kamu dapat memberitahunya...kerana kamu orang yang paling bertuah..

semuanya lain bagi aku...aku yakin dan aku terima ujianmu...kerana mungkin ini perjuangan hayatku...YA TUHAN,,,

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia