topbella

♫jiwa.blOGGer♪

11 December 2010

~cErianYE BoRak samE kamOo!!~

tup...tup...
msg masuk..huhu...senang hati..
kalu orang yang tersayam sampaikan msg malam nie...
riang plak hati sape yang tau agaknya...
tak delah...
nak tau gak??
manew bleyh cakap???
bajet ah(bak kata cik violet)
ape nak cakap post kali nie yer??
~nothim kut~
cewah!!
macam tak tergambar jer raser gembira tu....

whaeteva have a good talk wif you!!


sooO..lots~kitaorang bualkan...
tak pernah pernah wat tabiat gini...
huhu~lucu gak sket2~
nak lari topik sket!!!
berkenaan dengan MR'X yang tersayam tu..buat sementara waktu aku tak kesah nak wat camner pun kat dier..so buat maser skrang aku tak mo layan any feeling daripada dia..nak berfeeling yer??tggu nanti saya dewasa!!..blaja puah lu...bak kata kak dya (blaja2 sungguh..study2 sungguh..tdr2 sungguh..mkn2 sungguh..gewepun biar sgguh!!)
jangan maen2 kata2 tu...dah berpanah dah dalam hati sanubari nie..kata penguat tu..haha..masuk bab tatabahasa lak??cewah!! majulah bahasa untuk bangsa yap..hebat dop!!..aku nak duduk kat baby sitter jer 
bgus jugak!!


~debOOoR!!~
MAKIN HARI MAKIN DEKAT JER NGAN TARIKH YANG NAMENYA 23 ARIBULAN..huhu..mana tak nyer...sumer tggu2 tarikh yang paling tidak 1 malaysia tggu...tak kira agi orang oversea..manelah tahu ada orang tggu adeq die ke..kaq die ker...wah3...!! dasyhat dop??
TERHANGAT LAA!!


buat hari nie~
aku akU start bukak buku...baru nak bukak tau!!
nak study untuk naik f4..tak mau kasi maen2 taun dpan..SMAGAT NIH!!
moga2 mendapatkan yang terbaek ya...deq!!


~think bout orng yang menyayangi kamoo~
don't be jelous2~~~


START NEW LIFE..
tak yah kesah apa orang nak describe kiter..
janji kita hidup..
dan the most important..!!
JANGAN LUPER TUHAN!!


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia