topbella

♫jiwa.blOGGer♪

11 December 2010

~nEXT yEar!!~f4~daa~

ding dong!!

dah nak masuk f4 dah aku nie..bwu kjap2 jadik junior..dah jadi senir..raser besar la dah nie..raser macam nak bulli adik2 pun ader gak!! pe kesah!! aku dah nak naik highier form...btul ke 2?? ehem2!! jage2 sket yer adik2..
dalam pencapaian tahun nie..sejak berkecimpong dalam arena f3 banyak yang aku blaja..dan macam2 dugaan yang aku trima..
tapi yang pastinya..tahun nie adalah tahun terbaek bagi aku..naper??
tak cayer!!??
HEROINES tetap dihati~walau apepun..smagat batch tu penting~
(bak kata mc are)
cter2 pasal mc'are..die jadi batch leader agi ko!!
umm..ah..tak kesah sumer2..saper yang nak tanggung tanggungjawap..dia jadilah senang..

tahun f3 tahun yang paling mengasyikkan bak kata kak 2 senior...
kononnya jelah lpas exam...
tak der lagi nak pkai baju kurung maser prep..takder lagi orang yang tak ponteng riadah..asyik duk dalam kelas 24 jam...STAY UP!! tapi aku susah sket nak stay up taw..tggu nanti SPM laa..
ingat agih..maser f1 dulu..rajim  btol nak stay up..tak kira maser..tak kira ketika..mengalahkan orang nak exam jer..tak taulah rasernyer gmana sik..tapi ada gak orang yang mintak aku temankan..stay up skali..
namer die kak dya!!..die nie study tak lah kuat..bak kata orang..
tapi bijok tau!!
baek pulaq tu...kak dorm paling hevOc laa..
maser2 zaman kegemilangan...tu..study smapai nak pcah kpala!!..
tup...tup..dapat ranking first!!
best tu..tak terbayang best sangat!!
maser form1 aku tak cakap ngan orang lain..
tapi lpas jer tau result..fuhh!!heran ramai pulaq yang tegur aku..
tapi tak baik berlagak tau...
aku bersyukor sangat coz dapat merasa sket2...
sumer tu rezki ALLAH bagi..
mungkin ALLAH nak uji kita??

DALAM PADA MEMIKIRKAN APA YANG TERBAEK..aku nekad yang blaja!!..nak trus dapatkan yang terbaek..tapi kadang2 ALLAH nak beri pinjam jer gelaran tu..lama2 makin turun tesult aku..naseb baek maintain laa jugak..

maser f2 aku cuba bangkit..bukan senang nak bangkit lpas jatuh tu..aku selalu ingat kata2 sorang tu sampai loni..tu yang makin brsemangat nak STUDY!!
nak tau apa kata2 tu??
tak yah ah...banyak sangat tu..especially dari orang yang paling special!!
AKU nekad tuk bangkit semula sebab ada orang cabar aku..tapi aku tak raser yang cabaran tu sebagai kata2 pedas..aku anggap sumer tu saingan yang SIHAT!!..
kan..kan...

apa yang penting..jgn lupekan apa yang kita dah dapat sbelum nie..
kerana tanpa ada tangga macammana kita nak naik kat tingkat ats!!
suker2 jer wat peribahasa macam tu..
tak pernah dibuat orang!!


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia