topbella

♫jiwa.blOGGer♪

22 December 2010

cikVIOLEt kesayanGan!!~

*TAJOK TU!!~*
tak mahu citer pasal tajuk tu..hak2...gedebom!!
aku tak mau cter pasal tu la..takder tajup lain da..
jgan prasan!!???
huhu...

nak story sket jer nie..
adekah betul??betul ke??
siapa??..apa yang dia maksudkan la..
bukak punya bukak..fb tadi kan..
tkn nama cik violet..keluar macam2 tu..dah lorh..image tak samer..macam mana nie..terus wat kputusan tak mau tkn byop2..buang masa..pilih yang aku raser betul..tup2..aik..yezz!!..kan dah tak perlu buang masa dah...
haha..aku kan pandai wat pilihan..

bila dpk..pk...balik..tak baek aku buat dier dengar jer keluhan aku..abis keluhan die saper nak dgar kan..macam aku nie dah tak der prasaan pulaq..aku macam nie arh..tau la??..saper nak dgr keluhan dier kalo dia asyik nak baca apa jer aku luah kat muka skrin nie..kah3..
buat cik violet kesayangan..trema kasih..!!~

saya cayunk kamOo!!~cayunk kamOo!!~cayunk kamoO~!!

awak sorang yang memang dashyat!!..digestkan my blog..dah tkr jadik glucose..
pasnie sng lah nak wat eksperimen..
teacher tak yah beli glucose dah!!hahaha...

esop ganew nie sayam!!
esop!!..
esop tiba jgak...~BERIKAN AKU KEKUATAN...

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia