topbella

♫jiwa.blOGGer♪

31 December 2010

cter2 pasal smala!!

dear bloggie....,

for the past day kan aku dah wat keputusan nak privatekan semuanya...lega sangat..
no one else know my attitude..my perangai!!
first and foremost..a point give to my sis..cik violet and mr'a..
have a great time messaging wif u all~
sampaoi leteyh tangan nie..lengoshh!!

horray!!...today 31 disember!!
aku nak menyambutnya ngan satu azam yang sesangat jelas dalam diri aku..
no more sdeyh2 taun hadapan..
kalu dipk balikkan..aku patut berterima kasih kat cik violet sebab selama nie..die yang banyak sedarkan aku..
trus bangun dari mimpi lenaku..
thanks 2 her~
then..aku mengganggapnya sebagai sokongan tuk aku terus berdiri dan tak sdey lagi!!

for cikviolet anf mr'a..aku tersilap  antar msg kat korunk...sorry erp..kantoi aku ngan cik violet..sapa tak pasti..aku kantoi beb!!
walau bagaimanapun..kena lupakan nya cepat2..i'm kindda not so interested to debate that!!
agak2nya kan ari nie aku nak wat permintaan sket..
biler aku nak kemas barang nie sik..

mama...adeq daftar ari ahad..HORRAYYY!!
conok...conok..
so...i got the times~haha
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia