topbella

♫jiwa.blOGGer♪

30 December 2010

di sini langkah permulaan~

bloggie...bloggie...!!

buat kesekian kalinya..
aku bebas mengutarakan segalanya..
no need anythim..no need to sembunyi2..
kepada my bloggie~~!!
seyesly akue nak ubah idup aku..
aku bukan ego sebenarnya kerana diri aku yang sebenar terletak disini..
aku dah memang gini..
esok lusa dah nak bukak skula..
no asking2 laa..
tak braper nak suka..

kepada sesiapa saja..
aku nak nyanyi jap..
segalanya telah ku berikan..tapi kau tak penah memahami..
kau tak  pernah memahami..
mungkin ini cara terbaek kitew..
cinta memang cukup sampai disini..

mulai tahun hadapan yang menanti kan diriku..
aku sedia menjemputmu...horrayy!!!
aku sedia menjemput tahun 2011!!~

aku heppy giler dari kelmarin!!..
2011..i'm here waited 4 ue~
mulakan perjuangan yang baru..
skunk..it's time to packing barang2!!
buku2..beg2..baju2..barang2..~
ape agi yer...mm...hahaha
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia