topbella

♫jiwa.blOGGer♪

04 December 2010

I'M..in..REALITY!!**


Jika terlalu takjub ataupun dengan kata lain terlalu sayAng!!
Apakah yang patut dilakukan ??
Apakah kita harus menghubunginya atau hanya berdiam diri tanpa mengatakan yang KITA TERLALU RINDUKANYA..atau mungkin memberitahunya…
mmm…
jawapannya??
Doakanlah dirinya..agar bertambah rasa sayAng padanya dan bertambah lah rasa cinta kepadaNYA…YANG MAHA ESA

Bila aku kesunyian..lantaran ketika itu fikiran kau terkenangkan kenangan yang paling terindah…
Dan mengapa perpisahan itu harus melenYapkan segalanya…
[jangan pernah merungkaikan reality]
[kata orang..the past is HISTORY..now is REALITY..and future is MISTERY]
Kenapa aku berkata begitu? Sedangkan apa yang aku alami ialah REALITY..
Dan REALITY yang aku maksudkan …
Aku amat menyayagi THEGREATTROUBLEMAKER…
All of my heart!!
Dan itu REALITY aku patut terima dan kena trima??
Who’s that person…
mmm..[secret]

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia