topbella

♫jiwa.blOGGer♪

06 December 2010

yEsSs!!***takE iT tRUE!!

yEaHhhh!!!
aku dah dapat!!
aku dah dapatkan KONKLUSINYA!!
and that's thE trUE!!
ok...
nak tau??
[secret]
buat MR'X ...aku tak kesah whateva YOU WANT!!
buat MR'A..saya tak mahu diganggu buat masa skarang!!
buat rakan rakan blog...seE u again beberapa haRi..
buat rakan rakan phone..aku mintak diri for a few days..
buat rakan rakan facebook ...aku dah lama tinggalkan ko...
aku sendiri tak CAYER!!
BUAT rakan rakan yang menemani cuti akue yang lalu...
i need to BREATH!!
 m.u.h.a.r.r.a.m.t.i.b.a.l.a.g.i!!
mulakan azam baru:azam aku adalah untuk mendekatkan diri kepada yangSATU!! disamping untuk menambahkan keyakinan aku untuk menghadapi dugaan yang menunggu aku di tahin hijrah yang datang!! 
 
see YOU...blogginG!!
(tenangkan diri)

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia