topbella

♫jiwa.blOGGer♪

10 December 2010

~kEbanGGaanKU~

*~~~~*
AKHERNYA...
~TERIMA KASIH YA ALLAH~


bertapak agie aku kat sini..
byak bender dah aku fikir..
dan aku harap semua tu dugaan hidup bagi manusia biasa macam aku
AKU HEPPPYYY!!!
first skali...omwark aku dah siap!!!
complete!!

second...SPM IS OVER!!
walau aku tak ambik SPM..tapi aku jugak happy kalo CIK VIOLET HAPPY


third...aku dah kira ok la  ngan namanya...MR'X tu..
walau aku tak pasti apa kena dengan dier..
jap agi nak citer...
fourth...
AKU NAK STUDY!!!
aku dah boleyh fokuskan untuk SPM ;LAK...



study....STUDY...study!!!!
soo...diZZY!!
YANG PASTI...doakan yang terbaek untuk kami pelajar form 3!!!
23 aribulan nie adalah hari paling2 ditunggu tunggu ...
INSYAALLAH...

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia