topbella

♫jiwa.blOGGer♪

25 December 2010

kedatangan F4!!


sangat memberi tekanan dan cabaran kepada aku..sebagai insan yang mahu bergelar form 4..tau tak apa bermain lam minda aku skunk nie..for the first skali..pasal debat ..medos uh!!..kak iera dah mengharap uh..nak yang maner..first or second??
aku tak dapat wat keputusan agi lo..aku tak tahulah..gane yer..
kak iera cakap aku kena tegas skit..sebab nampak cam ayu jer ..haha
(ader ker)
pastu aku gtaw la yang biar sek laki cair!!
haha..
then mr arjunaidi tanya..aku..ganew nih taun depann??
aku tak der idea uh..nak cakap...
so sebagai menyenangkan ati guru kesayangan uh..aku chat ngan dier pasal isu semasa..
every night..(yer ker every nigt)
tak ingat weyh..
semua mengharapkan junior yang baru nak bertapak menjadi senior..haha..
bagi aku la..bwu nak matured gtue..haha..

my senior..kenaper korunk keluar da..
nak korunk masuk agi..nak tgk korunk menderita agi!!
haha..tak baek..hormat senior uh..!!

then perkara second yang bermain lam kepala saya...subjek taun depan truk2 weyh..tak sangka slama nie duk tggu2 tiba2 datang dah..huhu,...tak sabar nak blaja chemistry..biology..physics!!..tak sabar nak tgk seterok mana subjek tu..tak sangka la plak..nak blanja bender baru..macam nak masuk form1 baleq ar nie..maser nak masuk form1..usaha2 nya cari buke referens lam bilik bacaan..dalam almari besiku...!!
haha..mintak diajarkan dah..masa tu..yang paling best skali maser tu blaja dpan white board rumah..buat cell yang besar..terang sorang2 ..best weyh..maser tu dah abis chapter 1 ngan 2 daa..skunk nie..ganer ah perasaan nak blaja biology pas nie erk!!

for next year..aku nak ambik 10 subject!!

BM

BI

ADD MATH

MOD MATH

PAI

SEJ

BIO

PA

CHEMY

PHYSICS

*A+..LAKOW..INSYAALLAH...*

together kita kejar kejayaan itu..don't maen2 agie!!
saya terima cabaran awak!!

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia