topbella

♫jiwa.blOGGer♪

22 December 2010

La taHzaN~..*

*
kenaper saya nak sedih kalau saya dah sedih di pandangan kamu..kamu raser saya selalu
sedih yer??~
aku tak braper nak kesah bab 2 sedih nie..aku dah capek..and aku ulang aku dah capek tuk bersedih nie..
aku tak pasti samada dia dah paham or buat2 tak paham..tapi apa yang aku tak pasti yang skunk nie adakah apa kena dengan aku ngan dier sebab aku jadi gini..aku tak tahu lah..apa ah penyebabnya yang tempatkan position aku di sini..

first and all..aku tak mahu kamu teraser dengan kata2 aku..aku tak mau kamu teraser sikit pun walaupun hanya secebis sahaja..aku tak mau saketkan atie orang dah..so kamu tak yah rser yang hati kamu tlah saket erp..aku tak bleh bgitau sebab and musabab aku jadi gini..aku tak bley gtaw..sbb aku nak kamu pk sendiri..aku tak mahu gtaw sbb aku dah penat nak gtaw macam2..

lastly..aku nak mintak maaf sebagai menebus keegoaan aku..
walau aku benci sangat perkataan maaf..
tapi aku yakin kuasa yang paling besar ketika aku tak puas hati..adalah..KEMAAFAN..

ok fine..kalo awak cakap saya cilap..tapi sekurang2 nya bagitahu kenaper awak jadi gitu..sebab saya saya tak knal awak macam tu dulu..kalu awak cakap yam awak perlukan ruang..saya jugak perlukan semErtu..buat masa sekarang...kalau awak cakap yang saya tak faham awak..mungkin ya..tapi saya takkan cakap kat sesorang tu yang saya faham tak perasaan dier..sebab cara pemahaman saya tak seperti orang lain..saya akan cari seribu satu cara..saya akan cari..penyebab dan kefahaman..hinggalah segalanya..BERAKHIR!!

saya tak mahu cakap ape2 dah..semuanya ada kat tangan awak..
AWAK BERHAK BUAT KEPUTUSAN..
dan saya akan lihat keputusan awak..
dan satu agie saya yakin tu keputusan terbaek awak..
sebab saya takkan melupakan awak..SELAMANYA!!

FORGIVE ME...*

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia