topbella

♫jiwa.blOGGer♪

21 December 2010

penjelasan kEr??

~*~
aku nak cakap apa yer kalo kamu tanya..no komen kut..pham2lah sendirik kalu mau idup nie kamu memahaminya..aku nak story sket..aku aser tepat pilihan aku kot..sebab nothim happens..nothim..and akue aser tak menyesal sesikit pun..memang aku ego..disebabkan aku ego..aku ambik keputusan nie..saya tak mahu jelaskan apa2 kat kamu..terpulanglah..kalau kamu jugak berhak memilih..kalu kamu raser apa pilihan terbaek kamu..perlu ke sayer mintak ampun,,,meraih simpati pada orang yang buat hidup saya begini..pada orang yang suka mempermainkan perasaan dan hati orang lain..hey kawan..aku gak ada hati dan perasaan loo..saperlah aku nie nak nasihatkan saper aku nie nak bagi impian..aku tak perfect dan aku tak mintak nak jadi perfect or nak tunjuk aku nie sempurna..aku adalah seadanya..adalah seadanya diri aku..aku tak peduli semua tu...aku lebih rela..

biarkan aku bersendirian..biar aku bersendirian..aku suka...!!

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia