topbella

♫jiwa.blOGGer♪

29 December 2010

sad~vs keegoan~

 dear awop!!,

mm..aku tak tahu..
aku tak tahu knaper dan mengapa..sebenarnya..
aku tak pernah nak cakap straight forward..!!

ok!!~
skunk aku nak buang tabiat tue..
i like to talk the truth..
jaa..skunk dah tak braper nak ego..
sebab jaa skunk dah nak bukak buku baru..
keegoaan tu kita simpan jauh2..
biar ke pelosok dunia..

TRULY!!~
Jaa nak cari jati diri jaa sendiri..
jaa tak sekuat yang THE GREATTROUBLEMAKER ketahui..
dan jaa tak pernah kuat bagi jaa..
semua yang adeq katakan..adalah dari ILAHI semuanya..
jaa tak pernah miliki sedikitpun dari  perkara sedemikian..
adeq tak sekuat akaq!!
and that the point yang adeq nak gtaw..

sorry for not be longing message wif ue..
saya tak perfect utk katakan setiap kata2 yang bermanafaat..
kerana saya tak pernah katakan sebaiknya..
saya ada kekuatan yang ALLAH berikan..
tapi saya selalu hanyut dengan keyakinan saya sendiri..


seyesly saya katakan..saya tak mau berkongsi any thing!!
sebab saya tak mau nyusahkan orang lain..
then..saya tak mau bersifat hipokrit yang saya percayakan sesiapa..
but..the most..saya tak pandai untuk berkongsi..
sebab saya hanya mintak orang yang memahami saya..
menyokong saya dari belakang..
berikan petunjuk arah itu..
saya tak perlukan orang yang dapat mendengar..kerana saya yakin yang DIA mendengar..
namun..keyakinan saya tetap goyah..
dan saya perlukan seseorang yang bisa membahagiakan hari saya..!!
iaitu seorang teman yang setia..

saya perlukan teman yang bisa melewati taktala saya kesunyian dan kesepian..
saya takkan katakan saya sedih kerana saya akan sentiasa ego..dan ego..
itulah diri saya..
so..saya tak mampu untuk dapatkannya..
saya perlukan awak!!
namun saya tak tahu kenaper..
mungkin awak perlukan saya utk menjadi sunshine idup awak..
namun saya juga memerlukan sunshine itu..
saya tak layak menasihati orang..
kerana setiap waktu saya melakukan perkara yang sama..
bagusnya saya dimata awak..
tapi kenape??
perlukah saya !!
saya lain..!!
sebab saya takkan menyusahkan orang lain..

mungkin awak akan cakap..saya silap..
namun saya katakan..jujur dari hati saya..
hati saya tak memerlukan sesapepun tuk temani perjuangan saya..
namun dalam masa yang sama...atie saya mintak untuk awak ader ketika saat saya sedih tetapi terpaksa ego dan tidak mengakuinya sama sekali..
awak faham tak??!!...
awak faham tak!!??

saya tak tahulah...samaada ini ker hakikat yang saya kena trima..namun mmg saya tujukan kepada awak..khusus pada awak..!!
setiap kali mutiara inie menunjukkan dirinya..
tiap kali itu saya kuat melawannya..
tiap kali itu saya memanggil awak seadanya..
namun saya tak pernah memanggil awak kan..ketika saya benar2!!
kerana keegoan saya menghalang semua itu terjadi..
saya takowt!!
saya takut nak lepaskan apa saja..sebab saya tak pernah tahu aper yang benar..
saya keluarkan mutiara yang bertimbun2..tapi saya masih belum mengatasinya..
ape sebenarnya yang menghalang saya untuk bercakap ketika saya perlukan sesorang merasai nikmat kesedihan ni..apakah yang menghalang semua tu daripada pernah terbukak..
saya tahu..saya ego!!

namun saya yakin..awak lbeh tahu dimana tahap keegoan saya dn dimana tahap kesedihan saya..

sebab saya selalu yakin saya akan ada dalam setiap kesedihan awak..
but saya tak yakin..seandainya awak ada dalam setiap malam saya menhayutkan mutiara...~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia