topbella

♫jiwa.blOGGer♪

30 December 2010

pagi ku..pagi nya!!

dear bloggie...,

i have adream tonight..i have a new terrific dream..
i know..
pernyataan yang sama..
hidup tak selalunya indah langit tak selalu cerah..
walau pun kita ada untuk sesiapa..
tak mungkin dia akan selalu ada ngan kita..
sudahlah!!
aku tak mahu bersembunyi di sebalik mr.black..dan memaksa dia mengetahui kesudahan aku..
aku nak the truly~
yang sebenarnya..

aku aser nak katakan sumethim jer..
aku masih berpegang pada kata2 nie..
teman ketawa senang dicari..teman sedih sukar dicari..
suka hati aku nak cakap per pun..
before that sorry 4 everythim..

jaa...jika kau tu tak braper nak perfect..kau jangan bayangkan kau sempurna..kau jangan jadikan sesaper buat kau jadi sempurna laa..ALLAH dah jadikan yang terbaek untuk kau..knaper sebenarnya yang kau nak orang yang memang takkan fahami ko..akan faham kau!!..tak fahamlah aku!!
jaa..aku gtaw statement yang benar..
ya TUHAN...aku takkan penah dan berpenat mengeluarkan airmata darah sekalipun kepada sesiapa pun..walaupun dihadapan sesiapapun..sebab mereka juga mempunyai mutiara yang ENGKAU anugerahkan sebagai peneman duka..terima lah hakikat bahwa aku bukan untuk sesiapa..terimalah hakikat yang kau bukan lagi nak melafazkan apa2 pun yang jadi reality..kerana aku berhadapan dengan reality..
dan aku takkan kalah menghadapinya!!

going to off~
gudbye pendigest blogkue!!
~more than that~

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia