topbella

♫jiwa.blOGGer♪

24 December 2010

saya hari nie!!

***
hari nie sorila my dear..bangun lwat skit..skali skale honeymoon ngan result 8a uh!!
cayalah...!!
aku tak maen2 da..
satu jer nak pesan kat diri sendirik..
pmr..pmr ugak!!
semangat membara nak spm pun dah ader dah nie..
get inspiration daripada orang terchenta selama nie..

kalu diikutkan atie..knapelah dier keluar dah dari skula tu??
haha..(ngade2 jer aku nie)
dah mmg dier dah tua..hik3..

for next year..
umie..ayah..and my family..
adeq akan buat yang terbaek..lbih terbaek dari jangkauwan umie and ayah..adeq nak lakarkan senyuman melerat sampai ke telinga umie lpas nie..
umie tggu yer..!!~

for cik violet..jangan hentikan sokongan awak tu sampai saya berjaya!!..
(parok la dier)
sampai satu hari kejayaan yang dapat kita kongsi bersama..

semoga kejayaan DI DUNIA DAN DI AKHIRAT itu sentiasa ada..
cik violet tggu saya kat IRELAND!!
kah3(koyar nak mampos lak nie)

cakap pasal oversea..my dream want to go kat


AL-AZHAR THE REPUBLIC OF CAIRO..
one of the reason sebab..aku pasti iman aku tak sekuat mane dinegara asing gitue..
then sebab..
impian aku DISANA!!

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia