topbella

♫jiwa.blOGGer♪

24 December 2010

iKHLas dari hati saya!!~

*
buat hamba Allah yang sentiasa dirahmati Allah dan sekalin makhluknya..buat insan yang yang bernama.
.cik violet..gelarannya..
(tak mo kasi tau)
ikhlas dari hati saya..saya teraser ader sesuatu terjentik dan terdetik dalam hati saya..ingin mengatakan post ini..
(eh skima la plak)

awoop!!..SAYA nak mintak maaf ikhlas dari hati saya..selama nie..yang tak pernah layu sebegini..kerana keegoaan yang teramat sangat saya buatkan sumer kawan saya termasuk awak sendiri tidak mengenali saya..saya memang maksudkan yang mereka tidak mengenali saya..sebab saya lain..dan saya jadi orang lain dimata orang lain..tapi saya..lemah..saya lemah dihadapanNYA DAN namun saya jadi diri saya jugak dihadapan insan yang saya gelarnya cik violet!!..

maksud sayer..saya tak pnah jadi diri saya dek kerana keegoaan saya selama nie..saya hentikan sumer tu sjak saya dari darjah 6..kalu awop nak tau kenaper..awop bley terus membaca blog ini..hingga suatu masa saya terbuka utk ceritakannya..saya menjadi ego dan begini sejak saya belajar untuk mengenali seseorang ..sejak saya kenali dirinya..buatkan saya sentisa setuju apa sahaja yang berada dihadapan mata..
namun sejak saya tidak menghubunginya lagi..saya jadi ORANG LAIN!!..saya jadi terlalu ego untuk menerima apa sahaja orang bercakap mengenai perkara appun...

tu jer takat nie..
~awop akan kenali diri saya di sebalik nama
NUR FARIZAA REZALI..

that's why..saya katakan..
"you change me lot"

saya mohon awop trima apa seadanya saya..
maybe you will know one by one..
:)

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia