topbella

♫jiwa.blOGGer♪

20 December 2010

segaLaNYA..UNTUKMU..

pedasNYER!!pedasnya rembasan yang aku tak mungkin trima dari SEKARANG!!

aku tak maksudkan sesiapapun..tapi aku lepaskan kamu..aku lepaskan kamu..aku mengharapkan ubungan yang kita bina mendapat redhaNya..mendapat manafaat bagi aku dan kamu..dan tida kata putus bagi aku..hanya yang aku tahu..kamu berhak memilihnya...
cedeyh???..buat aper nak sedih kalo kita dipanggil tak matured kan..buat aper nak matangkan diri kalo tak pernah harungi masalah..selama nie??..so knaper aku sedih..? kenaper perlu titiskan keluhan yang bernama air mata..kerana aku tak perlukan semua tu..aku dah ada segalanya..

yang tuhan anugerahkan bagi aku..
mungkin sedikit sebak..
tapi aku lepaskan kamu..

aku lepaskan kamu dari konkongan..
terima kasih kenana membahagiakan aku selama nie..
terima kasih buat aku sentiasa menulis mengenaimu..
tapi KAMU tak pernah ikhlas memahami aku..
aku sayangkan kamu..aku selalu rindukan kamu..
tapi siapa aku..??
kalau kamu berkata pengorbanan diperlukan..
tapi aku tak pernah bersetuju..
kerana tuhan mentakdirkan diri aku untuk berkorban..
tuhan itu SEGALANYA...
SEGALA...GALANYA...

hanya satu benda yang aku mahu kamu ingati sampai mati..

1.aku tak pernah menyanyangi sesuatu lebih darimu..
2.aku tak pernah lupakan dirimu
3.aku akan sentisa doakan kawanku..ini..
4.aku akan pegang kata2ku ini selamanya...
5.aku maksudkan segalanya dalam blog ini..

diats nama cinta pada yang selayaknya...aku nafikan yang fana..aku nafikan yang fana..aku nafikan yang fana..aku nafikan..kerana cintaNya..kasihNya..mengejut kan aku dari segalanya..

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia