topbella

♫jiwa.blOGGer♪

02 January 2011

last words~

dear bloggie...

esok meripakan hari bersejarah bagi aku yang ingin bergelar pelajar form4 yang tak berapa nak matured!!
haha..
pi insyaallah matured!!
mulakan langkahmu dengan bersungguh2..
kentalkan apa jua semangatmu yang ada..

setelah penat berpacking tadik..
aku teringat kat cik violet..
kalu taun depan die dah tak ader..
mmm..
rindu glew kat dier..
rindu sesangat..
tak dengar dah suara kat a1-1 nanti..
dan tak berkunjunglah aku ke sana..

ntah lew..
akue memikirkan kata2 yang di confess dari tadi..
berkali2 aku bukak msg dier..
her words buatkan aku raser..
aku sayang giler2 kat dier..
tolom la..
huhu~
saya nak katakan itu jugak sbenarnya~
tapi saya tak pasti!!

adakah berdosa jika aku selama nie berhati2 dan berwaspada bila berkawan dengannya??
mm..aku silap katakan begitu padanya..
dia tak penah seperti apa yang aku pkirkan..
aku sayunk dier!!
aku sayaunk dier!!
sangat2~
adik sayunk akak!!

sebelum aku mulakan langkah baru..
aku selalu ingat kata2 dier..
aku akan selalu berada di samping dier..

dia akan selalu meneragi hari2 aku di scipp!!
walaupun kemunculannya tak ada..
tapi hatinya..serta jiwanya..ada dalam dirinya sentiasa ada di samping ku..
adik cayampt bangat sama akq!!

ISTILLHEARTYOU~sELamanYa!!~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia