topbella

♫jiwa.blOGGer♪

01 February 2011

i;m home!!!

kelegaan yang tidak terhingga sesangat...
baru pulang dari rumah..tersenyum girang..
aku penuh semangat nih nak buat omwark yang bertimbun cikgu berikan..
wah2..asyik2 jer...!!
insyaALLAH..
jangan persiakan masa yang kita ada nie..

pulang jer tadi..terus mendapatkan mp3 yang baru..ditinggalkan oleh abangku..
mendengar lagu2 yang enak2..hingga menjilat jari kaki..
but my mood di spiolkan oleh perkara2 yang aku sendirik tak duga..
aku tak tahu nak cakap apa..aku tak tahu nak gtaw aa apa..
aku manusia biasa jer kaq...
aku tak layak tuk nasihatkan orang yang lebih sempurna dari aku..
tak bermakna semua tu..
huh..akhernya aku ambik keputusan x mo reply!!
anything happens??..
i've no idea...
saya penat~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia