topbella

♫jiwa.blOGGer♪

04 February 2011

homeworks!!

so lots...so lots..not as lot as bender yang bermain dalam fikiran aku..
macam mandat perdana menteri jer...
so..this holidei..not give me the meaning!!
btul ehhh??
ketensioan aku disitu..
so macam mana nak selesaikan..
sebab everyhim aku nak buat skunk nie..
want to do that..
nak jadik awesome charity!!..apa 2 jer...

back to school..
sekali lagi ditibunkan masalah demi maslah..
hta......dorm...blok...!!
pokoknya itu urusanku..
kadang2 dengkinya aku pada sesiapa yang tak ingi tonjolkan kelebihan diri serahkan tugas pada orang lain..
so mula la komen macam2..
i don't have ablity..bcoz all human same as me..
they have to do that..
but they say not to do that..
what kind of human..
a
point skunk nie..aku tak leh salahkan sesiaper..
coz aku tak der hak..
berblogging  kadang2 serabut kan minda~
but...anyway..

be continue..my homeworks!!
kakaq helpme plez!!!
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia