topbella

♫jiwa.blOGGer♪

04 February 2011

saya letih..saya borim!!

tak tahu nak buat apa yang menghilangkan raser gundah ini..dah lamer bertapak dihati..pk tu pk nie..aper kejadah sumer tu..tak pernah nak jadi menteri tetibe naik pangkat jadi kaunselor..tak pernah nak jadi cikgu tetibe masok longkang wat kerja..kenaper berzaman takder orang beraper nak kesah jer..hidup permainan katanya..maklum jer la..tiap kali loceng bunyi ..fakta kata masa tamat..bila loceng nak kata yang masa mula dah tiba..haha..

konklusinya..apa aku nak cakap kat sini..dimanapun kita bermula ada sapa esah..and then dimana kita berhenti kesah ahhh!!..
what's the point aku nak ketengahkan disini pasal kisah kita semua..
ada ker pernah tak jadi menteri tetibe naik stage ambik piala kaunselor ..haha..
perfect sangat ker buat gitu..
pakar psikologi kat bawah menjeling2 kat orang atas stage..ada ker dier nak rampas balik piala mandat kebesaran tu..kah3...
bila muzik bermula..rentak dan nada sekali lagi  berkata..aku nak musnahkan lagu nie..patut ke!!!..
tak patut laaaa~

misteri kehidupan yang memang berlaku dalam hidup kita..kita s3mua tanpa ada pengecualian..
lu pk..la sendirik~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia