topbella

♫jiwa.blOGGer♪

25 February 2011

kesah after i'm accept you..one!!

aku tak kesah sebab sumer orang pun penah saketkan hati aku...so aku tak berniat nak gtaw in this blog..aper yang penting kemaafaan adalah segala galanya yang kita kena thau..
aper yang penting..tugasan aku masih banyak..
omwark yang perlu disiapkan..
study for first exam..juz kindda revision only..
not so much..
but skunk get ready dalam rangkakan bagi pertandingan hpm 2011..
usaha!!!
then..medos..insyaallah ..aku cuba lakukan sebaik mungkin..
step by step yep...!!

maser untuk mulakan arah yang baru..
kearah pembukaan minda..penceritaan hati..
penaklukan minda..
perluasan kata2...
aku cuba..
mencurahkan ilmu yang ada..demi memperkembangkan minda manusia yang bertangkuk dalam sarangnya..
khusus bagi insan tersayang..
umat ISLAM~..

nantikan bersama..penceritaan blog..dari mata ke hati!!
public blog!!~~~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia