topbella

♫jiwa.blOGGer♪

12 March 2011

home sweat home!!

akhernya bertapaklah semula aku di sini..
setelah bersengkang mata dengan mr spek kesayangan..
alhamdulillah exam dah pun tamat..
you know what..aku bahagea sangat walau aku langgar and break the rules..

tapi bagi aku aku tahu sumer tu takkan dapat keberkatan yang layak..
umm..aku kena jaga my atitude..
lots of thims berlaku and aku tak berminat nak bercerita buat masa skunk..
lebih banyak kritikan..lebih banyak..dosa..
sometimes i'm ask my self..aku nie benci die ke sayang die ker..or nak jaga hati dia???
no ideas..

i'm glad that i had narrated the whole of my feeling for someone..
and i think i should be sincere..!!
hard for me..
ikhlaskan diri with such a good damn things..
flows by nothim had happend..!!

tapi aku mesti tak benci dia..
sebab dia pandai jaga hati aku..
tu that's the point..
saper dier..
kena tanya empunya diri..
hidup aku private..dan segala galanya private sudah..~
now i'm going to bukak buku baru..


DARI MATA KE HATI~
NANTIKAN...segalanya...
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia