topbella

♫jiwa.blOGGer♪

14 March 2011

excuse me!!

trade mark jer tu..haha
cutie...
nak panjang lagi..nak bemesra lagi..
cutie nie la aku paling suka sangat..
no omwarks..
even exam da abis..
sumer bercakap pasal markah add math..
haha..aku tak bijok lagi loni..
kita kena lek lek lu..
cikgu gtaw 2 orang a..
dah penuh kuota agaknya..
nape sikit sangat..
sampai tak muat aku nak masuk..
haha..nak jugak..
takpe2..baru first time deq..jangan nak mengalah lagi..tak baik..
eleks...
tapi kan..nak jugak tuisyen add math..
umie suruh..tapi biar lah lu..
biar adik lepas gian lu..

PLANNING for this holiday..
tak mau kalut2 lagi..
omwark takder..
cuma kerja perlu dibereskan project untuk hari pengguna..adush...
gimana nak dpatkan borang penyertaan..
blog ok suda..
poster dalam penilaian..
esei lum start agi..
bila nak start wat revision nie..saper nak ajar add math kat saya??
hahahaha...then..pe agi..
kena buat preparation tuk debat kali nie..
banyakkan mengutip idea dari hk yang lalu..jangan bertongkok jer..
kali nie kena banyak lagi improvement..
maklumla..budaq baru belajar..rasa macam nak action lebeh pun tak kasi..haha..
pham2 je la...
then..ustaz>>bile test hafazan nie..haha..
saya tak lancar lagi..nak masuk jugak...nak masuk jugak..hahaha..
banyak agi bender tak cover...
add math mesti jalan..cam mana pun..sebab aku suka add math..
then...bukak cutie nie..ada match catur..nak masuk campur jugak..
nak pegi bertanding bley tak..

actually nak citer one thing..it's about kawan aku..
i know she the best..i know she is full colour..
everything she will make..
sebenarnya aku kater dengki kat dier..bukan aku dengki la..
jangan teraser sangat..
aku bukan nak menunjuk..aku nie takder feeling dengki kat sesape pun..
but mase kem kepimpinan ari tu..aku tak bangun pun..
coz aku tahu..naper diorang dengki sesama sendiri..
sebab aku tau yang takkan ada kemanan kalu kita dengi kat kawan sendiri..
yes..dulu mungkin ya..
tapi sekarang..aku akui yang setiap manusia diberikan sama rata..
that's the point..
tak payah kita nak kira dari sudut mana..bukan itu sudah janji ALLAH..
keyakinan pada diri..itu yang utama..
apa2 pun..lu pklah sendirik..

mungkin tahap gabang aku nak pegi ke songkla pada mulanya nak dapatkan pengiktiran international..
but after that aku memohonyang takder sekelumit pun perasaan itu dalam diri..

then aku bersyukur sesangat...event tu tak jadi..
bukankah ALLAH telah menjanjikan sesutu yang lebih baik..
INSYAALLAH..sama2 kita kenal setiap persoalan yang dimaksudkan..
lantas suatu hari nanti..kita takkan rugi mengenal hakikat kehidupan...
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia