topbella

♫jiwa.blOGGer♪

15 March 2011

saya nak jadik nom 1....!!

nombor satu apa daa..
tak kiralah apa apa hal...saya nak jadik nom satu walau saya sedar..dah ada orang dalam top list..
segala..galanya bermula disitu..

tak kisah ah saper sayer or sAya nie siapa..

smalam..having a fun talking with u..cik violet..
tak kesahlah..awak nak baca ke tak nak..saya still privatekan blog nie..haha..
nak kasi gaduh..jom gaduh..
suka cakap panjang2 ngan dier..sesuai tuk masuk longkang jer..
mampus tengah jalan..
tapi dia gagal naik keta kelmarin..n..
haha..
menyakat lagi banyak..awak..
try len kali..yer..

today..aku bangun ngan penuh keazaman..nak buat revision..!!
koya2 la...
tapi kita acu try tengok lu..
i'm coming...no 1!!

sebabkan keta dah nazak..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia