topbella

♫jiwa.blOGGer♪

17 March 2011

nak beri penjelasan ...

nak kasi tau nie..
aku raser malu gilew bila dapat tau yang satu dorm aku dapat kenal pastibudaq utama itu..
siapa dia..nie yang kita tak tahu..
buat pengetahuan saudari semua..saya tak der atie ngan si dia la..lebih2 lagi dia tu bekas...tut..
tak mao kongsi citew sal nie..pasal..pasal..haha
aku knal ngan dier pun kes aku knal ngan kawan aku..
tak der bender nak dicerita..
aku tak penah jumpak dier pun..at least skali pun tak..

dulu??..
dulu ade la couple..haha..
zaman budaq2 biasa ar..nak kapel..kata single haha..
then skunk nie boleh dikategerikan kawan baek..
takder any feeling kut..haha
kata orang belum matang agi la nie..tak mau berpacaran..
tak naik miang tahap nak naik minyak dah..haha
tak kesah la..apa pun..

aku ngan si dia no matter how..takder pe2..ok..
my sis dorm and adeq2 dorm..
jagalah mulut lepas nie..
jangan duk sebar bender karut..haha..
tak kesah ah nak belagakan saya ngan die...
sebb saya ngan dier takder per2!!!
hahaha..
close~
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia